۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۵۵۷۵۲
با حضور آیت الله نوری همدانی؛

حوزویان سی و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن گرفتند

خبرگزاری ـ مراسم گرامی‌داشت ایام لله دهه فجر با سخنرانی حضرت آیت الله نوری همدانی در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه و با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه برگزار شد.
فيضيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مراسم گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، استاد سطح عالی و دروس خارج فقه حوزه علمیه قم و با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری،‌ مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، اعضای جامعه مدرسین، اساتید سطوح عالی و مدارس و طلاب حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد. 
این مراسم با همخوانی گروه بین المللی جمع سرایی و تواشیح میعاد آغاز و پس از آن بیانیه‌ای درمحکومیت بی‌اخلاقی‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی میان رؤسای قوای مجریه و مقننه خوانده و با اشاره به بیانات رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) پیرامون تأکید بر وحدت کلمه، خواستار ایجاد و تقویت وحدت بین مسؤولان نظام اسلامی شدند. 
در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری و حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید سخنرانی و بر ضرورت پرشور اقشارمختلف مردم از جمله حوزویان در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کردند. 
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف، دفاع از نظام ولایی و رهبری را وظیفه ای همگانی توصیف کرد./908/پ203/
ارسال نظرات