۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۵۵۷۷۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

22 بهمن تجلی وحدت ملت ایران در برابر نظام سلطه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که دنیا 22 بهمن امسال منتظر تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در برابر نظام سلطه باشد، گفت: امروز ملت ایران پرچمدار استکبارستیزی در جهان است.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت ایام دهه مبارک فجر و در پیش بودن یوم الله 22 بهمن با اشاره به این که ملت ایران از همه آزمون‌های خود در بعد از انقلاب موفق و سربلند بیرون آمده است، افزود: حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال های اخیر، اثبات ولایت‌مداری ملت ایران بود و ولایتمداری و بصیرت فراگیر امت بپاخاسته سبب شد تا این حماسه بی بدیل به وجود آید‌ و جهانیان را مبهوت عظمت خود کند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن هر سال، هشداری برای مستکبران عالم است، ادامه داد: 22 بهمن همواره اعلام وفاداری و تبعیت ملت ایران از ولی فقیه است.

 

حجت الاسلام نظری با تأکید بر این که ملت ایران با حضور پرشور خود در راهیپمایی 22 بهمن هر سال ثابت کردند‌ همیشه طبق خط و مشی امام، رهبری و شهدا حرکت می‌کنند، تصریح کرد: راهپیمایی امسال نیز مانور اقتدارو عظمت ملت ایران در برابر دنیای استکبار است.

 

وی با اشاره به این که پیروزی‌ها و حماسه‌های ملت ایران اسلامی در چند سال اخیرنشان داد که ایران اسلامی در عرصه‌‌های جنگ نرم نیز از جبهه‌های استکباری قوی‌تر است، تصریح کرد: دشمنان ایران در این زمینه شکست سختی را متحمل شدند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: حضور میلیونی ملت ایران در صحنه های مختلف به دشمنان انقلاب فهماند، آنهایی که در داخل کشور تحت تأثیر بیگانه قرار گرفته و گمان می‌کردند که در ایران می‌توان بر خلاف خط و مشی رهبری کاری در جهت حمایت آنها انجام می‌دهند، سخت اشتباه کردند.

 

حجت الاسلام نظری حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در یوم الله 22 بهمن را روز تجدید عهد و پیمان آنها با آرمان‌های امام راحل و شهدا و نیز تجدید بیعت با رهبر انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: راهپیمایی این روز مهم پیام آشکار ملت ایران به دشمنان است که این مردم هراسی از تهدید‌های آنها ندارند.

 

وی ادامه داد: مردم مناطق مختلف کشور 22 بهمن امسال ثابت خواهند کرد برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی همواره در صحنه های بزرگ انقلاب حاضر هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی در بیش از سه اخیر هر چه در توان داشتند برای تضعیف و براندازی نظام به کار گرفتند، گفت: هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین بصیرت و آگاهی ملت ایران مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شد.

 

حجت الاسلام نظری با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه از مسیر ولایت و رهبری خارج نخواهند شد، تصریح کرد: این ملت عاشق و دلداده رهبری و ولایت هستند و در صحنه های مختلف 34 سال گذشته ولایت مداری خود را به همه دنیا اثبات کردند.

 

وی با بیان این که دنیا 22 بهمن امسال منتظر تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در برابر نظام سلطه باشد، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران پرچمدار استکبار ستیزی در جهان است./950/پ202/س

ارسال نظرات