۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۵۵۷۹۱
آیت الله خاتمی:

غوغاسالاری با سیاست‌مداری علوی مغایر است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله خاتمی با تأکید براین که غوغاسالاری با سیاست‌مداری علوی مغایر است، گفت: تبعیت سیاسیون از ولایت فقیه بر علنی نکردن اختلاف ها استوار باشد.
آيت الله سيد احمد خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز پنج شنبه در یادواره شهدای پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد قدس مرکز استان، با بیان این که شهدا وارثان اصلی انقلاب هستند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن مدیون جانفشانی های شهدا بوده است.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان این که یکی از راه های مهم استمرار و تداوم انقلاب و آرمان های نظام اسلامی دفاع از دین و ارزش های دینی است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت ترویج مبانی دینی در بخش های مختلف کشور بهره گیریم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان در کمرنگ کردن فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از راه های مقابله با این توطئه و ترفند دشمن برگزاری مستمر یادواره های شهدا و زنده نگه داشتن آرمان های بلند شهیدان است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که ملت ایران اسلامی در 34 سال اخیر ولایت مداری خود را به همه دنیا نشان دادند، ادامه داد: ولایت مداری یکی از مهم ترین عناصر انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی با بیان این که ملت ایران در سایه ولایت مداری هر روز به پیروزی های جدیدی دست پیدا می کند، خاطرنشان کرد: در سایه ولایت مداری دو عنصر مهم زمان شناسی و دشمن شناسی نیز حاصل خواهد شد.

 

آیت الله خاتمی با بیان این که اختلاف و تفرقه خواست اصلی دشمنان نظام است، ادامه داد: آنها از اختلاف میان مسؤولان کشورمان خوشحال می شوند.

 

وی ولایت مداری را یکی از ملاک های سنجش مسؤولان از سوی مردم دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولی که از خط ولایت زاویه بگیرد به حتم از سوی ملت طرد خواهد شد.

 

آیت الله خاتمی در ادامه سخنان خود یکی از مهم ترین عوامل عزت مندی ملت ایران را پایبندی به ارزش های دینی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانست تز مردم سالاری دینی را در مقابل سوسیال و لیبرال دموکراسی به جهان نشان دهد.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی همواره در دفاع از دین و ارزش های اسلامی ثابت قدم بوده و هستند، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی در سایه دین و ارزش های ناب اسلامی در جهان اقتدار و عظمت دارد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به این که ملت ایران در همه عرصه های کشور بر توجه به اصل دین تأکید دارند، تصریح کرد: مردم دینمدار کشورمان در عرصه سیاسی انتظار دارند سیاست مداران کشور علوی باشند.

 

آیت الله خاتمی در ادامه با تأکید براین که غوغاسالاری با سیاست‌مداری علوی مغایر است، بیان داشت: تبعیت سیاسیون از ولایت فقیه بر علنی نکردن اختلاف ها استوار باشد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن، این روز مهم  نمایش اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار کشورمان بار دیگر با بصیرت و آگاهی خود دنیا مبهوت عظمت خود خواهند کرد.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه از آرمان های اصیل انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد، بیان داشت: این ملت همواره بر حرکت در مسیر آرمان های ارزشمند و متعالی انقلاب تأکید دارند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان 34 سال است که تحریم ها را در علیه ملت ایران آغاز کرده اند، گفت: فشارهای اقتصادی غرب علیه کشورمان تلاش های آخرین دشمن علیه کشورمان است و نتیجه بخش نخواهد بود.

 

امام جمعه موقت تهران همچنین به موضوع حمله رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی اشاره کرد و با بیان این که بیان این گونه مسائل ترفندی برای مقابله با ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: شکست رژیم اشغال گر در جنگ هشت روزه مقابل غزه نشان داد که صهیونیست ها همچون ببر کاغذی هستند.

 

آیت الله خاتمی با تأکید براین که موشک های 1500 کیلومتری ایران اسلامی تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد، بیان داشت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی اجازه کوچکترین تحرک را به دشمنان نظام نخواهد داد./950/پ202/ج

ارسال نظرات