۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۵۵۸۱۰
بیانیه بسیج دانشجویی 8 دانشگاه تبریز؛

15 بهمن روز بی بصیرتی خواص بود

خبرگزاری رسا ـ بسیج دانشجویی 8 دانشگاه بزرگ تبریز با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند: اگر 9 دی را روز بصیرت نامیدیم 15 بهمن را نیز باید روز بی بصیرتی خواص بنامیم.
مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، بسیج دانشجویی 8 دانشگاه بزرگ تبریز با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: امام خمینی در هفتم خرداد سال 59 فرمودند؛ ویژگى این مجلس و محیط کشور در این دوره ایجاب مى‏کند که مجلس و دولت هماهنگ شود تا بر مشکلات کشور فائق آیند و هیچ یک از نهادهاى جمهورى اسلامى خصوصاً مجلس و رئیس جمهورى و دولت براى یکدیگر و دیگران کارشکنى نکنند و خود را به‏طور جدى در خدمت اسلام و کشور درآورند تا خداى متعال آنها را پشتیبانى فرماید.

 

این بییانیه تأکید کرده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز پیش از این نیز فرمودند که « از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد اختلاف ها را به میان مردم بکشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده کند، ‌قطعاً به کشور خیانت کرده است.» در شرایطی که امام راحل و امام حاضر هر دو بر وحدت و عدم تفرقه بین قوای مقننه و مجریه تاکید دارند، شاهد پیمان شکنی مسؤولان کشور و عدم تمکین آنها به فرامین ولی امر مسلمین جهان بودیم، اگر 9 دی را روز بصیرت نامیدیم 15 بهمن را نیز باید روز بی بصیرتی خواص بنامیم.

 

در این بیانیه تأکید شده است: مخاطب سخن ما رییس مجلس و رییس دولت است. آیا به سان « صم بکم عمی فهم لا یرجعون » نمی بینید و نمی شنوید آنچه پیرامون شما در حال وقوع است؟ آیا دستورات صریح قرآن کریم مبتنی بر « واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا » را نمی دانید؟ آیا نتایچ کار خود را در آیه « . . . و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم و صبر ان الله مع الصابرین ») جستجو نمی کنید؟.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: آیا سفارشات امام راحل خود را فراموش کرده اید؟ آیا سفارشات رهبری را نمی شنوید؟ آیا صدای فغان امت اسلام را از رفتار های کودکانه خود نمی شنوید؟ و در مقابل آیا صدای پای کوبی و شادی دشمنان اسلام را نمی شنوید؟ چه شده است بر ما و بر مسؤولان ما؟ در شرایطی که تمام ظلم و جور علیه اسلام عزیز صف آرایی کرده اند و از هیچ تلاشی در جهت از بین بردن اسلام ناب محمدی (ص) فروگذار نیستند، ما باید نظاره گر بی مبالاتی مسؤولان کشور باشیم.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تبریز خاطرنشان کرده است: آنچه رخ داد خیانت آشکار به مردم و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، مگر تشخیص مسائل اصلی و فرعی کشور در شرایط حاضر چقدر مشکل است که آقایان توان تحلیل ندارند؟ واقعا تبیین اولویت بین جنگ اقتصادی و یک انتصاب در حد ریاست سازمان به اندازه ای مشکل است که باید کشور مدتها درگیر منازعه کج فهمی خواص باشد؟ اگر مسؤولان محترم نمی توانند شرایط را درک کنند بار دیگر از باب تکلیف این مسئله را یاد آور می شویم که امروز کشور دچار یک جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی است. مردم فداکار ایران با تمام توان در حال مبارزه با تمام ظلم و جور و استکبار هست. روا نیست که با رفتار های ناپسند خود زخمی دیگر برپیکر پولادین این امت رشید وارد سازیم.

 

در پایان این بیانیه آمده است: ما دانشجویان، برادران و خواهران کوچک شما توصیه می‌کنیم که از این رفتار های خود توبه کنید و مسیر وحدت را در پیش گیرید که تنها راه سعادت وحدت کلمه و پای نهادن در مسیر ولایت است و نیز یادآور می‌شویم که ما گوش به فرمان امام امت هستیم تا هر آنچه دستور فرمایند عمل نماییم. دستور ایشان چه برخورد قاطع با شما باشد و چه مماشات با شما، ولایت مداری را در عمل به آن فریضه به شما خواهیم آموخت.

 

گفتنی است، این بیانیه از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه های تبریز، علوم پزشکی، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی سهند، آزاد اسلامی، پیام نور هنر اسلامی و علمی کاربردی تبریز منتشر شده است./935/د102/پ

ارسال نظرات