۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۵۵۸۱۴
آیت الله طبرسی با تأکید بر پرهیز مسؤلان از اختلاف؛

مسؤولان تنها دنباله رو خط رهبری باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با بیان این که هیچ کس جز دشمن از اختلاف و تفرقه میان مسؤولان سود نخواهد برد، بیان داشت: مسؤولان تنها در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بردارند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار کارکنان پایگاه پدافند هوایی بابلسر با بیان این که بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره) برای همیشه در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ثبت رسید، گفت: دیدار همافران با امام خمینی(ره) برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی بود.

 

وی با بیان این که ارتشیان و همافران ما دارای ایمان و روحیه دشمن ستیزی هستنند که توانستند از دستاوردهای انقلاب حفاظت کنند، ادامه داد: نقش نیروهای ارتش در هشت سال دفاع مقدس بر همگان آشکار است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری  با بیان این که امام خمینی(ره) با نگرش و بینش الهی استقلال را به ملت ایران هدیه کرد، ادامه داد: نهضت عظیم امام خمینی (ره) تحولی عظیم را در جهان ایجاد کرد که بخشی از آن زمینه بیداری اسلامی را فراهم کرد.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ارتش ایران قبل از پیروزی انقلاب، وابسته به کشورهای بیگانه بود، افزود: ارتش قبل از انقلاب اسلامی در واقع حافظ منافع آمریکا و غرب بود، اما امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شاهد ارتشی مردمی هستیم.

 

وی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را الگوی دیگر کشورها دانست و تصریح کرد: امروز ارتش ایران اسلامی، ارتشی مکتبی و ارزشی است و دیگر نیروی هوایی کشور، مانند گذشته نیست، بلکه از ارزش و محبوبیت بسیار بالایی در جامعه و عموم مردم برخوردار است، همه این افتخارات مرهون معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وظیفه و رسالت اصلی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی پاسداری و حفاظت از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: نیروی متعهد و ولایت مدار ارتش کشورمان باید توجه داشته باشند که آنها در خدمت قرآن و حاکمیت اسلامی قرار دارند.

 

وی، رشادت ها و ایثارگری های ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس را تنها گوشه ای از خدمات این مجموعه ولایی در دفاع از آرمان های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: ارتش میهمن اسلام مایه افتخار کشورمان در عرصه جهانی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ارتش جمهوری اسلامی امروز در آمادگی کامل قرار دارد، ادامه داد: این نیروی مقتدر نظام اسلامی برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای نظام مقتدرانه در عرصه حضور دارد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که نیروهای مسلح کشورمان اجازه کوچکترین تحرک را به دشمنان نظام نخواهند داد، تأکید کرد: دشمنان بدانند کوچکترین حرکت متجاوزانه آنها با پاسخ دندان شکن نیروهای مسلح کشورمان رو به رو خواهد شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت تحکیم وحدت در جامعه تأکید کرد و با بیان این که امروز وحدت شرط اصلی پیروزی در برابر دشمن است، تصریح کرد: وحدت و همدلی قدرت بازدارنده نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که هیچ کس جز دشمن از اختلاف و تفرقه میان مسؤولان سود نخواهد برد، بیان داشت: مسؤولان تنها در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بردارند./950/پ202/پ

ارسال نظرات