۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۵۵۸۱۵
به همت حوزه علمیه صادقیه تبریز؛

نشست «نسل سوم در همراهی نسل اول» برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی نشست « نسل سوم در همراهی نسل اول » به همت حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز برگزار شد.
خواهران طلبه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با سی و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران نشست «نسل سوم در همراهی نسل اول» امروز با حضور طلاب علوم دینی به همت حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز برگزار شد.

 

آسیابی، استاد حوزه علمیه صادقیه در سخنانی با اشاره به این‌که فرهنگ میان نسل اول و سوم انقلاب اسلامی در اصول و مبانی یکی است، اظهار داشت: آرمان‌گرایی وجه مشترک انقلابیون و جوانان نظام اسلامی است که موجب شده کشور به موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب، مردم با تأسی از مکتب اهل بیت و لبیک به ندای رهبری مرجعیت شیعه مقاومت و ایستادگی کردند تا به آرمان های اسلامی خود برسند که در نهایت پیروزی حاصل شد و انقلاب اسلامی منشاء بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نام گرفت.

 

آسیابی با تشریح رسالت نسل سوم انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز بایستی مانند روزهای اول انقلاب مقابل هرگونه ناملایمات و ناهنجاری‌ها ایستادگی کنیم، مگر ملت ایران روزهای سخت اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس را فراموش کرده‌اند که با تحریم‌های اقتصادی دشمن تسلیم زیاده‌خواهی غرب شوند.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران ادامه داد: مردم در مقابل گرانی ها وتحریم ها مقاومت کرده‌اند، از سوی دیگر مسؤولان نیز باید با بصیرت و ولایت‌مداری به تکالیف خود واقف بوده و در جهت خدمت‌گزاری به مردم تلاش کنند، نباید درگیری‌های سیاسی و جناحی میان مسؤولان، در نهایت موجب دلسردی مردم از نظام اسلامی شود.

 

وی تأکید کرد: اگر دعواهای سیاسی مسؤولان را از خدمتگزاری به مردم بازدارد، در حقیقت آرمان امام راحل و شهدای انقلاب را فراموش کرده‌اند، اگر شهدا فراموش شوند، اصول و مبانی انقلاب اسلامی مورد غفلت قرار خواهد گرفت، در چنین شرایطی صلاح نیست که مسؤولان در مسیری غیر از ولایت‌مداری حرکت کنند.

 

آسیابی با اشاره به مشارکت مردم در اجرای مرحله اول طرح هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: اگر انتظار دارند با اجرای این طرح ثبات قیمت در بازار را مشاهده کنند، مسؤولان بایستی به فکر رفع دغدغه‌های رهبری و مردم انقلابی باشند، دشمنان نیز بدانند که تحریم های اگر تأثیری داشت در 34 سال گذشته مشاهده می شد.

 

گفتنی است، در ادامه این نشست بصیرتی، جلسه پرسش و پاسخ با موضوع بررسی علل و عوامل مشکلات اقتصادی کشور برگزار شد./935/پ202/پ

ارسال نظرات