۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۵۵۸۴۴
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه 22 بهمن در قم

خبرگزاری رسا ـ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی یوم الله 22 بهمن در قم خبر داد.
مراسم گراميداشت 22 بهمن در قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فریدون ترکاشوند با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: به دلیل حضور پرشور مردم متدین و انقلابی استان قم در مراسم مذکور طرح‌های ترافیکی در سطح استان اجرا می‌شود.
وی با توجه به اینکه آغاز راهپیمایی از ساعت 9 صبح و از محل میدان مطهری معین شده است، از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در روز یکشنبه 22 بهمن خبر داد و افزود: مسیر حرکت راهپیمایان از خیابان اراک، پل حجتیه، تقاطع حجتیه، تقاطع شهدا، خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: از ساعت 24 روز شنبه 21 بهمن ماه توقف هر نوع وسیله در محل تجمع و مسیرهای عبور ممنوعیت داشته و در صورت پارک با جرثقیل به محل دیگری منتقل می‌شود.
بر اساس این گزارش، روز یکشنبه از ساعت هفت صبح محدودیت تردد در محل‌های زیر اجرا می‌شود:
از سه راهی چهارمردان به طرف خیابان ارم ـ از میدان روح الله به تقاطع شهدا ـ از میدان جانبازان به طرف تقاطع شهدا ـ از تقاطع شهید مصطفی خمینی به طرف تقاطع حجتیه - از پل نیروگاه (زیر پل و راست گرد روی پل) به طرف خیابان اراک ـ از چهار راه غفاری به طرف سه راهی خورشید ـ از پل شهید رجایی به میدان شهید مطهری ـ از پل علیخانی به طرف میدان مطهری ـ از میدان سعیدی به طرف خیابان امام ـ از چهارراه غفاری به طرف میدان مطهری ـ از تقاطع عمار یاسر به سمت سه راه بازار ـ از میدان جهاد به سمت چهار راه بازار و تمام کوچه‌های منتهی به خیابان ارم و خیابان شهدا./927/د102/پ
ارسال نظرات