۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۵۵۸۵۷
رییس شورای شهر تهران:

ملت ایران هیچ گاه در برابر آمریکا تسلیم نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه در برابر آمریکا تسلیم نخواهد شد، بیان داشت: ما در مقابل آمریکا با قدرت ایستاده ایم و این کشور قدرت کمی نیست ولی ما با قدرتی ارزنده در مقابل آن قرار گرفتیم.
مهدي چمران رييس شوراي شهر تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران شب گذشته در یادواره شهدای پایگاه مقاومت حضرت آیت الله جوادی آملی که در آستان مقدس امام زاده قاسم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که انقلاب های دنیا عموماً دارای رهبران بزرگی بودند، گفت: رهبر انقلاب ما با همه آن ها متفاوت بود و امام خمینی(ره) مجتهد، فقیه و شخصیت بی نظیر تاریخ است.

 

وی با اشاره به این که هر چه زمان می گذرد عظمت امام راحل را بیشتر درک می کنیم و امام خمینی(ره) هیچ چیز را برای خود نمی خواست و با دلی آرام با این جهان وداع کرد، بیان داشت: ایدئولوژی انقلاب ما مکتب اسلام بود که با بصیرتی اسلامی برای پیروی از مکتب قیام کردیم.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که انقلاب اسلامی یک انقلاب مادی نبود و برای دستیابی به بصیرت اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس هم ما برای چیزی به جنگ نرفتیم و اقدام ما تنها برای دفاع از مکتب و ایدئولوژی بود.

 

چمران با بیان این که در دوران دفاع مقدس تلاش زیادی از سوی ایادی استکبار جهانی صورت گرفت تا در مقابل تفکر ما بایستند، گفت: دشمنان می دانستند مصر، لیبی، تونس و دیگر کشورها به دنبال انقلاب اسلامی ایران حرکتی ایجاد خواهند کرد و بدین دلیل درصدد بودند تا از ابتدا جلوی انقلاب ما را بگیرند.

 

رییس شورای عالی استان ها با تاکید بر این که عزم شهادت طلبی یکی از مهم ترین اصول انقلاب اسلامی بود، بیان داشت: هیچ کسی با حساب نظامی پیروزی ایران را در جنگ نمی دید ولی این روحیه ارزنده شهادت طلبی در جوانان ما بود که همه معادلات دشمنان را بر هم زد.

 

وی با بیان این که مسؤولان وحدت عملی را به خوبی در جامعه اجرایی کنند، خاطرنشان کرد: وحدت، ولایت و رهبری با هم است و شامل متحد و متفق بودن زبانی نمی شود.

 

چمران با تاکید بر این که ملت ایران در روز 22 بهمن به خوبی نشان خواهند داد که چگونه باید در برابر دشمنان متحد بود، گفت: جنگ بزرگی داریم که ملت ایران به خوبی آن را تحمل کرده است و پایان این سختی ها پیروزی بزرگ ملت است که انشاالله هر چه زودتر شاهد آن باشیم.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه در برابر آمریکا تسلیم نخواهد شد، بیان داشت: ما در مقابل آمریکا با قدرت ایستاده ایم و این کشور قدرت کمی نیست ولی ما با قدرتی ارزنده در مقابل آن قرار گرفتیم.

 

وی در پایان گفت: تسلیم در برابر آمریکا برای ما وجود ندارد و با قدرت مقاومت خواهیم کرد که خداوند متعال نیز به آنانی که صبر و مقاومت دارند لطف والایی خواهد داشت./950/پ202/پ

ارسال نظرات