۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۵۵۸۷۵
یکی از مدیران حوزه علمیه تهران:

راهپیمایی 22 بهمن معیار سنجش دشمنان از موفق بودن نظام است

مدیر مدرسه علمیه امام‌القائم(عج) تهران با اشاره به معیار بودن 22 بهمن از موفقیت نظام، ابراز داشت: حضور پررنگ مردم در این صحنه راهبردهای دشمنان را خنثی و کم‌رنگ خواهد کرد و تحریم‌های دشمنان در رابطه با ایران باعث رشد جامعه شده و تنگناهای موجود جامعه را از بی‌تحرکی نجات داده است.
حجت الاسلام بدري(مدير مدرسه علميه امام القائم(عج))
حجت‌الاسلام سید مجتبی بدری، مدیر مدرسه علمیه امام‌القائم(عج) تهران با اشاره به این‌که معیار سنجش دشمنان انقلاب از موفق بودن نظام، حضور مردم در 22 بهمن است، بیان داشت: اگر مردم حضور سرشار و کاملی داشته باشند نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان خنثی و کم‌رنگ خواهد شد.
وی با تاکید بر این‌که همواره دشمنان از حضور مردم در 22بهمن خشمگین شده‌اند، افزود: به همین جهت از پیش با تبلیغ‌هایی در صدد این هستند که مردم در راهپیمایی حضور نداشته باشند، اما هنگامی که به خواسته خود نمی‌رسند و حضور مردم را مشاهده می‌کنند، تصمیم می‌گیرند راهپیمایی را کمرنگ و بی‌کیفیت نشان دهند لذا باید همه مردم با بصیرت کامل در این صحنه حضور پیدا کنند.
حجت‌الاسلام بدری وظیفه روحانیان را تبلیغ و توجیه جوانان و اقشار جامعه برای حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن خواند و ابراز داشت: هر ساله با وجود مشکل‌ها و اختلاف‌هایی در جامعه و در عرصه اقتصادی مردم ایران نشان دادند دشمن نتوانسته است آنها را از صحنه و میدان نبرد دور نگه ‌دارد و انتظار می‌رود مردم و مسؤولان همچون سال‌های گذشته حضور چشمگیری داشته باشند و گرانی‌های موجود موجب کم‌رنگ شدن حضور مردم نمی‌شود.
مدیر مدرسه علمیه امام‌القائم(عج) با اشاره به ایجاد شعار «ما می‌توانیم» توسط امام خمینی(ره) و بزرگان نظام در جامعه، اظهار داشت: مردم ایران همواره می‌توانند جبران گذشته کرده و مشکل‌های موجود را خود حل کنند، این شعار موجب شده است تا مردم تحریم‌های موجود در زمینه‌های متفاوت از اخبار تا اقتصاد را تبدیل به فرصت کنند و هر روز دنیا شاهد دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های گوناگون باشد.
وی با اذعان بر این‌که تحریم‌ها باری را بر دوش مردم و جامعه دارد، بیان داشت: انسان تا در تنگنا قرار نگیرد، رشد نخواهدکرد، همچنین مشاهده شده ملتی که همواره در رفاه به‌سرمی‌برد همواره ثابت خواهد ماند.
حجت‌الاسلام بدری با تاکید بر این‌که ولایت فقیه در همه دستاوردهای انقلاب نخستین و مهم‌ترین رکن است، ابراز داشت: نام‌گذاری سال‌ها از سوی ایشان که متناسب با شرایط روز تعریف می‌شود برنامه و راهبردی برای آن سال دربرداشته است، می‌توان گفت همه دستاوردهای نظام در گرو تدبیر، بینش، تبلیغ و قدرت رهبری است که جوانان، متفکران و دوستداران نظام به عشق دین ، ولایت و اهل بیت(ع) آنها را حاصل کردند.
مدیر مدرسه علمیه امام‌القائم(عج) دست‌یابی به دستاوردهای تازه در نظام را معجزه انقلاب خواند و عنوان کرد:با وجود همه تحریم‌ها، تهدیدها، محدودیت‌ها و کارشکنی دشمنان خارجی و داخلی و فتنه‌ها رهبر مدبر، شجاع، آینده‌نگر و سیاس همه را برطرف کرده است./9598/ت302/ص
ارسال نظرات