۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۵۵۸۹۷
امام جمعه زنجان:

شرکت در راهپیمایی 22بهمن کمترین ادای دین انقلاب و شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زنجان با تاکید بر این که شرکت در راهپیمایی 22بهمن کمترین ادای دین به خون شهدا است، گفت: امروز ملت ایران بیش از هر زمان دیگری آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید احتمالی و تحریم دشمنان است.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان،‌ حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه با تأکید بر این‌که حضور در راهپیمایی 22 بهمن کمترین کار ملت برای ادای دین به خون شهدای انقلاب است، اظهار داشت: امروز ملت ایران در اوج بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی قرار دارند و اجازه نمی دهند استکبار آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب را خدشه‌دار کنند.

 

وی با تأکید بر این‌که ملت ایران همواره برای پاسداری از تمامیت نظام اسلامی گوش به فرمان ولایت هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان منتظر حماسه بزرگ ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به عنوان جشن ملی و اسلامی مردم باشند، تمام یاوه‌گویی‌های غرب در این تجمع پرشور پاسخ داده خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به این‌که امروز ملت ایران بیش از هر زمان دیگری آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید احتمالی و تحریم دشمنان است، گفت: اگر در سال 57 مردم با دستان خالی در برابر رژیم طاغوت ایستادند و در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه برابر رژیم بعثی مقاومت کردند، امروز به برکت نظام ولایی مقتدرترین و عزتمندترین دوران در طول تاریخ را سپری می کنند.

 

امام جمعه زنجان مهم ترین سلاح ملت ایران را ایمان به خدا و اطمینان به یاری خداوند دانست و تصریح کرد: ایمان و اراده مردمی نشأت گرفته از رهنمودها و بصیرت‌بخشی‌های ولایت فقیه بوده است، بصیرتی که توانست ملت ایران را در برابر توپ، تانک و مسلسل های طاغوتیان مقاوم و در برابر تحریم‌های اقتصادی غرب بیمه کند.

 

وی با اشاره به حوادث و وقایع 21 بهمن سال 57 اظهار داشت: حوادث 21 بهمن در تثبیت پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مؤثری داشته است، در این روز با تمام فشارها و جنایت هایی که رژیم برای سرپا ماندن خود می کرد، با دستور امام راحل مردم به خیابان ها ریختند و با شکستن حکومت نظامی، فریاد الله اکبر سر دادند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تأکید بر این‌که هیچ سدی نمی تواند مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کند، افزود: امروز با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب، نظام اسلامی بسیار قوی تر، قدرتمند تر و مقتدرتر از گذشته در برابر زورگویان عالم قرار گرفته و تبدیل به الهام‌بخش دیگر نهضت های مردمی علیه حکام ظالم و دیکتاتور شده است.

 

امام جمعه زنجان با بیان این‌که انقلاب اسلامی بدون وابستگی و اتکای به دو بلوک شرق و غرب به پیروزی رسید، اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در 34 سال گذشته توانست با وجود تمام تحریم ها و فشارهای سیاسی، اقتصادی و نظامی، استقلال و آزادی خود را بدون حمایت غرب و شرق حفظ کند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید این حقیقت را پذیرفت که تمام آزادیخواهان جهان به تبعیت از انقلاب اسلامی مردم ایران برای مبارزه با امپریالیسم غربی به پا خاسته‌اند و با تأسی از آرمان های امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مقابله با مستکبران و ظالمان قیام کرده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در پایان با تشریح دستاوردهای مهم نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، گفت: موفقیت‌های علمی کشور در حالی چشم جهانیان را خیره کرده که ایران سال‌ها زیر فشار تحریم‌های مختلف علمی قرار داشته است، دستیابی به فناوری های نوین دور از انتظار و باورهای سردمداران غربی است./9351/پ202/ج

ارسال نظرات