۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۵۵۹۰۷
امام جمعه رشت:

عمل به رهنمودهای رهبری از وظایف اساسی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براین که مسؤولان نباید از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب غافل شوند، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند در شرایط کنونی مسؤولان باید تنها با وحدت و همدلی به خدمت گزاری بپردازند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین ‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک ایام الله دهه فجر و در پیش بودن یوم الله 22 بهمن با اشاره به این که نهضت عظیم امام خمینی (ره) با همراهی مردم به پیروزی رسید، گفت: امروز با گذشته 34 سال از عمر شکوهمند انقلاب شاهد عزت و عظمت نظام اسلامی در عرصه جهانی هستیم.

 

وی با بیان این که نظام اسلامی با حضور و پشتیبانی ملت ایران همه توطئه ها و تحریم ها را خنثی کرد، افزود: همه مشکلات و سختی ها در سه دهه اخیر با مدد الهی رفع شد و امروز نظام در اوج اقتدار قرار دارد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رژیم طاغوتی با رهبری های امام راحل و همراهی ملت ایران  و با مدد الهی به زباله دان تاریخ فرستاده شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی موجب شادی بسیاری از ملت های آزاده دنیا شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که امام خمینی (ره) با نهضت عظیم اسلامی، اسلام و ارزش های ناب دینی را احیاء کرد، بیان داشت: امروز اسلام حقیقی در همه جهان گسترش یافته است و این به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

 

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود به تلاش حکومت پهلوی در تقدس زدایی در جامعه اشاره کرد و گفت: همه تلاش رژیم طاغوت کمرنگ کردن ارزش های دینی در جامعه بود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که امروز به برکت نظام اسلامی 750 نماز جمعه در سراسر کشور اقامه می شود، ادامه داد: دشمنان از گسترش اسلام حقیقی در ایران بسیار ناراحت و عصبانی هستند و تلاش می کنند تا زمینه کمرنگ کردن مبانی دینی را در جامعه را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در ادامه استقلال را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم‌سالاری دینی بر جامعه حاکم است و برخلاف رژیم گذشته رسانه‌ها اکنون آزادانه مطالب را بیان می‌کنند.

 

امام جمعه رشت به پیشرفت های گسترده ایران اسلامی در بخش های مختلف اشاره کرد و با بیان این که این پیشرفت ها در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی صورت گرفته است، افزود: پرتاپ موجود زنده به فضا یکی از مهم ترین دستاوردهای دانشمندان جوان کشورمان است که دنیا را متحیر کرد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به بداخلاقی های صورت گرفته در مجلس اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه مسؤولان ما با این گونه رفتارها تنها خوراک تبلیغاتی رسانه های دشمن را فراهم می کنند، گفت:  رفتار روسای دولت و مجلس در اتفاق اخیر شرم‌آور بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با تأکید براین که مسؤولان نباید از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب غافل شوند، تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند در شرایط کنونی مسؤولان باید تنها با وحدت و همدلی به خدمت گزاری بپردازند.

 

وی همچنین به مسأله مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: طرح مسأله مذاکره در حالی که شاهد تشدید تحریم ها جای تعجب دارد./950/پ201/پ

ارسال نظرات