۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۵۵۹۲۰
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

راهپیمایی 22 بهمن منشاء بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جلفا گفت: مشت هر ایرانی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همچون سجیلی بر وجود ننگین آمریکا محسوب می شود.
حجت‌الاسلام علي انتظاري، امام جمعه جلفا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جلفا، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه جلفا که در مصلای وحدت هادی‌شهر برگزار شد، با بیان اینکه تقوا حلال مشکلات بشریت است، بر لزوم افزایش بصیرت و آگاهی نسبت به توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: بی توجهی به سیاست اختلاف‌افکنی دشمنان خود تفرقه افکن است که موجب غم دوستان و شادی دشمنان می شود.

 

امام جمعه جلفا با بیان این‌که بیداری های اسلامی در سراسر جهان، هراسی بی سابقه در وجود سراسر ننگ و ذلت آمریکا انداخته است، افزود: اسلام با سرعت در کشورهای مختلف جهان در حال ترویج است و این یکی از بزرگترین ثمرات انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به ترس آمریکا و رژیم صهیونیستی از وحدت و ولایت‌مداری مردم ایران گفت: مشت هر ایرانی در راهپیمایی 22 بهمن همچون سجیلی بر وجود ننگین آمریکا محسوب می شود، در حقیقت راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور موجب ناامیدی دشمنان اسلام و سر تعظیم سلطه‌گران به حقیقت انقلاب اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام انتظاری راهپیمایی 22 بهمن ماه را یکی از عوامل بیداری های اسلامی بوجود آمده در سراسر جهان دانست و گفت: بیداری های اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران و پافشاری برای رسیدن به هدف شروع شدن و انقلابیون ارزش های انقلاب اسلامی ایران را سرلوحه انقلاب‌های خود قرار داده اند.

 

وی گفت: ملت های مختلف دنیا تنها راه مقابله با ظلم، زور و فسادهای مختلف دولت‌ها را گرویدن به اسلام می دانند و در این راستا جمهوری اسلامی ایران به عنوان محوری ترین پایگاه ترویج اسلام مورد هجوم کشورهای مستکبر آمریکا و اسرائیل و دست نشانده های آنها قرار می گیرد.

 

امام جمعه جلفا تصریح کرد: ایران اسلامی از همان اوایل پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی با انواع تهدیدها و تحریم های سنگین روبروست که ایمان راسخ و استواری ملت ولایتمدار و شهید پرور کشورمان در 34 سال گذشته پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های جهان استکبار بوده و خواهد بود.

 

مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم توجه ملت و مسؤولان به رهنمودهای رهبر انقلاب، مخالفت آمریکا با انرژی هسته ای ایران را بهانه ای برای مبارزه با اسلام و جلوگیری از ترویج آن در سراسر جهان دانست و گفت: پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب تنها راه نجات از فتنه‌ها و تطوئه‌های روزافزون دشمنان است.

 

وی راه‌اندازی مسلمان‌کشی در کشورهای اسلامی را توطئه کثیف آمریکا برای ایجاد اختلاف دانست و گفت:‌ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن به دنبال ایجاد اختلاف است تا مسلمان را به دست مسلمان بکشد، توطئه دیگر آمریکا فشار اقتصادی است تا مردم خسته و از نظام جدا شوند، غافل از این‌که ملت ایران همواره پاسدار خون شهدا بوده و با عزت خود پاسخ کوبنده ای به ظالمان می دهند.

 

حجت الاسلام انتظاری گفت: موفقیت در ارسال موشک و ماهواره های مختلف به فضا، ساخت جنگنده های پیشرفته و پیشرفت‌های هسته ای و پزشکی به دست توانمند جوانان ایرانی و البته دور زدن تحریم های سخت اقتصادی آمریکا نشان داد که سیاست‌های خصمانه غرب بیش از سه دهه شکست‌خورده باقی مانده است./935/پ202/پ

ارسال نظرات