۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۵۵۹۵۲
نماینده طلاب ارسباران:

22 بهمن عید مستضعفان جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران با بیان این‌که همزمان با تشدید تحریم‌ها سخن گفتن از مذاکره یک بحث انحرافی است، گفت: آمریکا به دنبال رواج این مسأله است که چون تحریم‌ها به نوعی باعث گرانی شده، پس تنها راه نجات مذاکره با آمریکا است.
22 بهمن عید مستضعفان جهان است

حجت الاسلام جلیل جلیلی، نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تأکید بر این‌که حضور در راهپیمایی 22 بهمن فریضه‌ای الهی برای همگان به شمار می رود، اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خواب آمریکا و استکبار جهانی را آشفته خواهد کرد و ثابت می کند که همواره پشتیبان نظام و ولایت است.

 

وی با تأکید بر این‌که استکبار جهانی همواره در توهم جدایی مردم از نظام اسلامی و رهبری به سر می برد، تصریح کرد: ملت ایران در حماسه 22 بهمن پاسخ مناسب و قاطعی به این توطئه‌های آمریکا خواهند داد و ثابت می کنند که تحریمهای اقتصادی نه‌تنها تأثیری در اراده ملی و دینی نداشته، بلکه رسوایی چهره پلید غرب را به دنبال داشته است.

 

امام جمعه مهربان با دعوت از عموم اقشار مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد: مردم آگاه، ولایت‌مدار و انقلابی سراسر کشور با حضور در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر چراغ امید را در دل انقلابیون کشورهای منطقه‌ روشن می کنند.

 

نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران با اشاره به این‌که 22 بهمن روز برافراشته شدن پرچم عدالت الهی و عید بزرگ مستضعفان جهان است، تصریح کرد: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، در حقیقت راهپیمایی‌های حماسی ملت در 22 بهمن خود بصیرت‌بخش دیگر ملت‌ها بوده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توصیه‌های اکید رهبر انقلاب مبنی بر حفظ بصیرت و اتحاد به عنوان زمینه‌ساز ادامه عزت و پیشرفت ملی، تأکید کرد: رهنمودهای ولایت فقیه فصل‌الخطاب مسؤولان و مردم است، باید به این حقیقت رسید که در رعایت مسائل کلان کشوری رهنمودهای رهبر انقلاب فصل‌الخطاب تمامی حرف و حدیث‌ها محسوب می شود.

 

حجت الاسلام جلیلی با اشاره به این‌که تفرقه راه نفوذ توطئه های آمریکایی در کشور را باز می کند، اظهار داشت: به یقین طرح مجدد آمادگی برای مذاکره با ایران در سخنان اخیر مقامات آمریکا، فتنه‌ای جدید است که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مطرح می شود.

 

امام جمعه شهر مهربان هدف اصلی آمریکا از تشدید تحریم‌ها علیه ایران را فاصله انداختن بین مردم و حکومت دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند؛ مذاکره هنگامی معنا پیدا می‌کند که دو طرف با حسن نیت، با شرایط برابر و بدون قصد فریب گفت‌وگو کنند به همین علت مذاکره برای مذاکره، مذاکره به صورت تاکتیکی و پیشنهاد مذاکره برای فروختن ژست ابرقدرتی به دنیا، حرکتی حیله گرانه است.

 

وی ادامه داد: همزمان با تشدید تحریم‌ها سخن گفتن از مذاکره یک بحث انحرافی است، آمریکایی‌ها به دنبال جا انداختن این تفکر هستند که اگر فشار اقتصادی بر مردم تحمیل شد، مردم احساس ‌کنند که این فشارها از جانب حکومت است و تحریم‌ها به نوعی باعث ایجاد گرانی می‌شود، پس تنها راه نجات مذاکره با آمریکا است، در حالی که حقیقت غیر از این است./935/ت302/ب

ارسال نظرات