۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۵۵۹۶۵
امام جمعه گلوگاه:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن احیای دوباره ارزش‎های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گلوگاه گفت: حضور همه جانبه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن احیای دوباره ارزش های انقلاب و داشته های معنوی ما است و استمرار این ارزش‌های انقلاب اسلامی ضرورتی مهم برای جامعه و نسل امروز است.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام حسین رستمی شاهرودی، امام جمعه گلوگاه امروز در گردهمایی روحانیان طرح هجرت این شهرستان با اشاره به برنامه ریزی های مختلف دشمن در تهاجم و ناتوی فرهنگی افزود: وظیفه روحانیت در این برهه از زمان بسیار خطیر و سنگین است.

 

وی با تاکید بر ارتقای سطح کمی و کیفی جشن های انقلاب در روستاها تصریح کرد: دهه فجر اصلی ترین مؤلفه دلبستگی مردم به نظام اسلامی است و به همین جهت نیز باید در راستای مردمی کردن و دخالت مردم در این برنامه ها نیز تلاش شود.

 

امام جمعه گلوگاه همچنین با تاکید بر مطالعه مباحث روز جهت پاسخگویی به شبهات اعتقادی خاطرنشان کرد: در راستای جنگ نرم از سوی دشمنان از طریق ابزار های مختلف آنها نظیر ماهواره و اینترنت در جامعه حتی روستاها انتشار یافته و روحانیان باید با شناخت این عوامل در جهت خنثی کردن آن تلاش کنند.

 

حجت الاسلام رسمتی ادامه داد: باید با کیفی سازی و پرمحتوا کردن برنامه‌های دهه فجر، قدرت اثر بخشی این برنامه‌ها به‌ویژه در نسل جوان را بالا ببریم و اکنون نیز باید در جهت بیداری افکار مردم و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه اطلاع رسانی کنیم.

 

وی افزود: حضور همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن احیای دوباره ارزش های انقلاب و داشته های معنوی ما است و استمرار این ارزش‌های انقلاب اسلامی ضرورتی مهم برای جامعه و نسل امروز است تا با ارزش های دینی و اسلامی آشنا و در برابر توطئه های دشمنان مصون بمانند.

 

حجت الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر نیز با اشاره به نقش روحانیت در طول دوران مختلف این انقلاب گفت: روحانیت نقش بی بدیلی در قبل و بعد از انقلاب داشته اند و اگر دفاع همه جانبه آنان ازانقلاب و اسلام نبود شاید چنین جایگاهی برای انقلاب متصور نبود.

 

وی با بیان این که روحانیان باید الگو و روش مناسبی برای مردم باشند یادآور شد: مردم باید به روحانیان اعتماد کنند و این اعتماد سازی را باید خودمان در میان مردم ایجاد کنیم و خدای ناکرده با عملکرد نامناسب خود موجب دفع مردم از روحانیت نشویم.

 

در ادامه روحانیان طرح هجرت شهرستان به بیان تجارب و همچنین نقاط قوت و همچنین مشکلات مناطق تبلیغ خود پرداختند./950/پ202/ب

ارسال نظرات