۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۵۵۹۸۲
طی بیانیه‌ای؛

دعوت حوزه علمیه خراسان از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای آورده است: حضور ارزشمند ملت ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، تجلی وحدت و همدلی ایرانیان مسلمان برای حضور در صحنه حساس انتخابات آینده خواهد بود.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه‌ای از اساتید و طلاب حوزه علمیه و نیز عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

«باسمه تعالی»

انقلاب زنده است و به همین دلیل دشمن هم دارد. همچنان که پیروزى انقلاب و ولادت آن با مقاومت دشمنان رو به رو شد، تداوم انقلاب، بر پا ماندن و اثر بخش شدن آن با دشمن و دشمنی‌ها مواجه است.

مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)

 

یوم الله 22 بهمن سر آغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و مستعمره به ارمغان آورد. در این روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت 2500 ساله را فرو ریخته و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

 

اینک که درخت تنومند انقلاب نسیم عزت، امنیت و خوداتکایی را بر ملت بیدار و خداجوی ایران به ارمغان آورده، بر هر ایرانی بصیر است که برای دفاع از آرمان‌های بنیان گذار انقلاب و شهدای سرافرازش و نیز تجدید عهد با سکان دار فرزانه جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله‌العالی) تا پای جان ایستادگی و در برابر طوفان هجمه‌ها و تحریم‌ها و تهدید های دشمنان، مردانه و هوشمندانه مقاومت نمایند.

 

دشمنان بی مقدار ایران اسلامی بدانند که این انقلاب ریشه در اعماق قلب مردم این مرز و بوم دارد و 22 بهمن 91 صحنه ای برای تجلی شور و شعور ملت ولایتمدار و بیدار ایران اسلامی خواهد بود.

 

در روزهایی که مخالفان و معاندان ایران از هیچ تلاشی برای خدشه دار کردن سابقه درخشان 34 ساله حمایت و پشتیبانی ملت از انقلاب فروگذار نمی‌کنند ، مردم آگاه و بصیر ایران با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت خواهند کرد که استوارتر از کوه و محکم‌تر از پولاد در برابر طوفان نیرنگ‌های دشمنان ایستاده‌اند و مکروا مکر الله و الله خیر الماکرین.

 

حضور ارزشمند ملت ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، تجلی وحدت و همدلی ایرانیان مسلمان برای حضور در صحنه حساس انتخابات آینده خواهد بود و بر هم زننده محاسبات بی‌بنیان دشمنان؛ ان‌شاءالله.

 

حوزه علمیه خراسان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، از آحاد ملت شریف ایران خصوصاً علمای اعلام، اساتید معظم، روحانیون، طلاب و دانشجویان محترم، دعوت می‌نماید تا در راهپیمایی 22 بهمن که نمایش اقتدار و پویایی ایران اسلامی است شرکت نمایند و با گام‌های استوار و مشت‌های گره شده بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که آمریکا و ایادی وابسته‌اش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند./932/د101/ب 

ارسال نظرات