۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۰۳۲
رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاین مطرح کرد:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن سندی دیگر بر اوراق زرین ملت ایران

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاین گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال سندی دیگر بر اوراق زرین ملت ایران است.
22 بهمن
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی عباسی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاین از 22 بهمن با عنوان روز وحدت، همدلی و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب، یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز یاد کرد.
وی با اشاره به این‌که روز 22 بهمن از مهم‌ترین ایام و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، افزود: 22 بهمن، روز غلبه حق بر باطل و روز تحقق اهداف دین در کشور ماست.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاین تصریح کرد: روز 22 بهمن، ملت قهرمان ایران با وحدت و حضور در راهپیمایی این روز بار دیگر در منظر جهانیان حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینند.
وی اظهار کرد: 22 بهمن روز وحدت، همدلی و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های امام راحل و با هدایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستاده و از حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی- فرهنگی صیانت می‌کنند.
 حجت‌الاسلام عباسی عنوان کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال در حالی برگزار می‌شود که نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از حساس‌ترین دوران خود را در عرصه‌های مختلف می‌گذراند و دشمنان ملت سعی در ایجاد تفرقه و دلسرد کردن ملت بزرگوار نسبت به مسؤولین نظام را دارند.
 وی خاطرنشان کرد:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، سندی دیگر بر اوراق زرین ملت بزرگ ایران اسلامی می‌افزاید و جهانیان این صلابت و پایداری در ارزش‌ها و خون مطهر شهیدان را به نظاره می‌نشینند./907/د102/ی
ارسال نظرات