۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۵۶۰۴۰

جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روسیه

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی رایزنی‌ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه برگزار شد.
روسيه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشور روسیه برگزار شد.
مراسم جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران با حضور سفیر کشورمان ، ایرانیان مقیم مسکو و روس های علاقه مند و دوست داران فرهنگ و تمدن ایرانی، اسلامی در سالن آمفی تئاتر کتابخانه ادبیات خارجی شهر مسکو، برگزار شد.
این مراسم با سرود ملی کشورمان آغاز شد و ادامه مهندس سجادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از زوایای گوناگون به دلایل قیام مردم ایران علیه رژیم سلطنتی پهلوی اشاره کرد و از نقش بی بدیل حضرت امام خمینی(ره) در رهبریت این انقلاب سخن گفت و از دست آوردهای مردم کشورمان در طی این سی و چهار سال نمونه‌هایی را مطرح کرد.
همچنین نماهنگی از دست آوردهای علمی، فنی و تکنولوژی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «ایران امروز» به زبان روسی، برای نشان دادن گوشه هایی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران برای حضار به نمایش در آمد.
اجرای موسیقی سنتی فاخر ایرانی از سوی گروه موسیقی «حنانه» از کشورمان، حال و هوای دلنشینی به این مجلس جشن بخشید و کام میهمانان را شیرین کرد و در ادامه برنامه و جنگ‌های مختلف شاد و برنامه طنز در میان حضار بویژه کودکان اجرا و جوایزی نیز اهداء شد./907/د102/ی
ارسال نظرات