۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۵۶۰۶۱
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بهارستان:

اجرای همه احکام الهی و استقلال کشور از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری‎رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بهارستان اجرای همه احکام الهی و استقلال کشور از بیگانگان را از مهمترین اهداف امام خمینی(ره) از بنا نهادن انقلاب اسلامی برشمرد و ایران را موفق‌ترین کشور در تبلیغ دین عنوان کرد.
حجت الاسلام درخشاني

حجت الاسلام محمود درخشانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بهارستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهارداشت: تفاوت زمان طاغوت با انقلاب اسلامی ایران را میتوان به برگ‌های خشک یک درخت و طلای مطلوب یک معدن تشبیه کرد که انقلاب اسلامی ایران همچون یک طلای معدن میدرخشد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران در سایه اسلام خدمات ارزنده‌ای را به مردم کشور عطا کرده است که این خدمات را ما در زمان شاهنشاهی نمی‌توانستیم یافت کنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بهارستان بیان داشت: در زمان شاه مردم قدرت خرید نداشتند و حتی برای فراهم کردن اسباب ضروری و مایحتاج زندگی خود دچار مشکل بودند از این رو سخن کسانی که میگویند در زمان شاه همه چیز ارزان بود رد خواهد شد.

وی افزود: اجرای همه احکام الهی و استقلال کشور از بیگانگان مهمترین اهداف امام خمینی(ره) از بنا نهادن انقلاب اسلامی ایران بود که معیارهای مطلوبی هستند.

حجت الاسلام درخشانی به نقش ایران در تبلیغ دین اسلام اشاره و ابراز داشت: دینی که عامل پیشرفت است و مردم کشورها را به درجات بالا می‌رساند دینی است که ایران آن را تبلیغ میکند و در این راه انقلاب اسلامی ما در برابر کشورهای عربی که دین اسلام را به ظاهر تبلیغ می‌کنند موفق‌تر بوده است.

وی ادامه داد: هنگامی که انقلابی بیاید و منافع کشورهای مستکبر جهانی را به هم بریزد از سوی این کشورها هجمه‌های بسیاری به سمت و سوی انقلاب شلیک خواهد شد تا منافعشان را از خطر نابودی نجات دهند از این رو ما می‌بینیم دشمن بعد از انقلاب اسلامی حملات همه جانبه خود را آغاز کرده و هدف اصلی او نابودی کشور است./957/ت302/ص 

 

 

ارسال نظرات