۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۵۶۰۷۷
آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر قدردانی مسؤولان از مردم:

مردم نشان دادند با تمام وجود به انقلاب وفادار هستند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و مسؤولان را به قدرشناسی از مردم و حل مشکلات آنان توصیه کرد.
حضور مراجع، علما و مسؤولان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن - قم حضور مراجع، علما و مسؤولان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن - قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید همزمان با 22 بهمن در راهپیمایی باشکوه سالگرد انقلاب اسلامی حضور یافت.
این مرجع تقلید در حاشیه در راهپیمایی 22 بهمن در قم در گفت وگوی کوتاه با خبرنگاران، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تقدیر کرد.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر این که استقبال مردم و حضور آنان در راهپیمایی خوب و با شکوه بود، تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود نشان دادند که به نظام و انقلاب اسلامی وفادارند. 
این مرجع تقلید تصریح کرد: مردم ما با وجود مشکلاتی که دارند وقتی پای دین و نظام اسلامی به میان می‌آید متحد هستند و در صحنه حضور می یابند. 
حضرت آیت‌الله‌ مکارم‌ شیرازی مسؤولان را به حل مشکلات مردم توصیه کرد و گفت: مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند و مشکلات آنان را حل کنند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات