۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۵۶۱۰۴
در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛

قدردانی آیت الله نوری همدانی از حضور مردم در راهپیمایی و توصیه به سران قوا

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از حضور پرشور و مثالزدنی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مسؤولان را به حفظ وحدت و حل مشکلات مردم توصیه کرد.
حضور مراجع، علما و مسؤولان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن - قم حضور مراجع، علما و مسؤولان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن - قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، همزمان با فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن در شهر مقدس قم شرکت کرد.
حضرت آیت الله نوری همدانی در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران، حضور باشکوه مردم در صحنه را نشانه زمان شناسی و دفاع آنان از نظام و ارزش ها دانست.
 وی مردم ایران را شایسته تقدیر و بهترین ها دانست و اظهار کرد: حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد که آنها در صحنه حاضر هستند و از انقلاب و ارزش ها و ولایت فقیه دفاع می کنند.
این مرجع تقلید با بیان این که امروز روز عزای دشمنان نظام و روز جشن انقلاب اسلامی و ملت ایران است، مسؤولان به ویژه سران قوا را به حفظ وحدت توصیه کرد.
وی افزود: امروز با توجه به توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی هستیم و سران قوا باید به این مساله اهتمام ورزند.

این مرجع تقلید با تاکید بر حل مشکلات مردم از سوی مسؤولان و برنامه ریزی مناسب آنان در این راستا، خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از سی سال از عمر انقلاب نه تنها وفاداری آنان به این نظام و ارزش ها کم نشده بلکه پرشورتر از گذشته در صحنه حاضر هستند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات