۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۵۶۱۰۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

پیام 22 بهمن وحدت و یکدلی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که مسؤولان باید قدر این ملت ولایت‌مدار و حاضر در صحنه را بدانند و از تفرقه به دور باشند، گفت: پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و یکدلی مردم و مسؤولان در سایه ولایت است.
راهپيمايي22 بهمن

حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در حاشیه راهپیمایی مردم تبریز در یوم الله 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تأکید بر اینکه حضور حماسی ملت ایران خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت: این حضور بابصیرت و پرشور پیام روشنی به سردمداران کاخ سفید دارد.

 

وی با بیان این‌که مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، رأی آری به نظام دادند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سه حمله شامل جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و تحریم های اقتصادی را علیه انقلاب آغاز کرده اند، این حضور نشان داد که استکبار در هر سه میدان نبرد ذلیل شده است.

 

حجت الاسلام ولایی گفت: تاکنون با حضور مردم ایران در صحنه ها، دو جنگ آنها علیه ایران اسلامی خنثی شده و مردم با حضور خود در این راهپیمایی، آنها را در هجمه سوم ناکام گذاشتند، در حقیقت ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم‌های دشمنان پیام مهم یوم الله 22 بهمن امسال است.

 

وی با بیان این‌که مسؤولان باید قدر این ملت ولایت‌مدار و حاضر در صحنه را بدانند و از تفرقه به دور باشند، تصریح کرد: مردم غیور ایران اسلامی با تاسی از آرمان‌های امام(ره) و رهبری همواره در برابر زیاده‌ خواهی‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند و با پشت سر گذاشتن آزمون‌های سخت با عزت و اقتدار به دنیا ثابت کرده که هیچ گاه دست از آرمان‌های نظام بر نمی‌دارد.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و راهپیمایی های 22 بهمن در سه دهه گذشته اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به پیروزی رسید که استعمار و استکبار بر تمام جهان غالب شده بود و امام خمینی(ره)با الگو گرفتن از سیره پیامبر اسلام(ص) و حاکمیت دین مبین اسلام و در دنیایی آلوده به ظلم، انقلاب اسلامی ایران را رهبری کرد و سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت و پایمردی این وعده الهی تحقق یافت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: 22 بهمن یادآور فریاد مردم برای استقرار حکومت صالحان است و یادآور تلاش بی‏پایان مردم در ایجاد وحدت و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد و دین‏ستیزی رژیم حاکم و روز احیای خودباوری و استقلال و رهایی از یوغ استعمار برای ساختن ایرانی آباد و آرام است.

 

وی پیام دیگر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را وحدت و یکدلی مردم و مسؤولان در سایه ولایت فقیه دانست و گفت: امیدواریم مسؤولان نظام با پرهیز از اختلافات، همگام با امت اسلامی با اتحاد و همدلی در راه پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش کرده و از تفرقه و سخنان دشمن شادکن پرهیز کنند./935/پ202/ب

ارسال نظرات