۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۶۱۱۵
امام جمعه آمل:

حضور حماسی مردم سبب ناکامی دشمنان شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که حضور حماسی مردم موجب ناکامی دشمنان شد، خاطرنشان کرد: به واقع دست این مردم ولایی درد نکند که با اعتقادات و تابعیت والای خود این حماسه بزرگ را رقم زدند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که 22  بهمن روز پیروزی نهضت الهی و اسلامی بر طاغوتیان است، گفت: امروز مشاهده می شود که بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم عزیز و همیشه در صحنه چگونه از اسلام و انقلاب حمایت می کنند.

 

وی با اشاره به این که مردم ایران نشان دادند که همیشه تابع ولایت بوده و در راستای تحکیم و تثبیت ارزش های والای انقلاب اسلامی حرکت می کنند، بیان داشت: ملت ایران همیشه در صحنه بوده و به نحوی ارزنده از نظام اسلامی حمایت می کنند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که حضور حماسی مردم موجب ناکامی دشمنان شد، خاطرنشان کرد: به واقع دست این مردم ولایی درد نکند که با اعتقادات و تابعیت والای خود این حماسه بزرگ را رقم زدند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که تابعیت از ولایت فقیه ضامن تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با رهبری پیامبر گونه خویش با خودی ها برادر اما در مقابل دشمنان با شدت برخورد می کنند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که انسان باید همیشه تابع ولایت باشد و لحظه ای بین او و ولایت فاصله نیافتد، گفت: اگر خدایی نکرده پرچمی بلند شود و بی ولایت باشد پیروی از آن خطرناک است که انسان باید مراقب باشد.

 

وی با تاکید بر این که حضور ارزنده و حماسی مردم موجب حیران و سردرگمی دشمنان انقلاب اسلامی شده است، بیان داشت: دشمنان امروز مشاهده کردند که تحریم ها و فشارها علیه ملت ایران فایده ای ندارد و لحظه ای بر عشق و ارادت والای این ملت بر آرمان های والای انقلاب اسلامی نمی کاهد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که آمریکا در سردرگمی به سر می برد و هر روز طرح و نقشه جدیدی می ریزد، خاطرنشان کرد: دشمن از یک طرف تحریم می کند و از طرف دیگر ما را به مذاکره دعوت می کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که سلاح ملت ایران ایمان است که توانست به این همه عزت و عظمت دست یابد، گفت: راه ما مشخص است و به هیچ وجه قصد کشورگشایی نداشته و دنبال سلاح هسته ای نیستیم./9501/پ202/ب

ارسال نظرات