۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۵۶۱۲۰
در جشن 34 سالگی انقلاب؛

مردم خراسان برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود افزودند

خبرگزاری رسا ـ مردم خراسان رضوی امروز در مسیرهای اعلام شده راهپیمایی حضور یافته و برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود افزودند و ثابت کردند که تا آخرین نفس پای انقلاب خود ایستاده اند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) همزمان با فرارسیدن سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعم از شهری و روستایی، زن و مرد، پیر و جوان از ساعات اولیه صبح امروز 22بهمن با عشق به میهن اسلامی، لبیک گویان به ندای ولی فقیه زمان در مسیرهای اعلام شده راهپیمایی حضور یافته و برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود افزودند و ثابت کردند که تا آخرین نفس پای انقلاب خود ایستاده اند.

براساس این گزارش، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردان شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسراییل'، 'رهبر اگر فرمان دهد، جان را نثارش می کنیم'، 'لبیک یا خامنه ای، لبیک یا حسین است'، '22 بهمن ماه یوم الله است یوم الله' و 'خورشید انقلاب ما رهبر است، خامنه ای خمینی دیگر است' ، ' ما اهل کوفه نیستیم،علی تنها بماند'،  'در بهار آزادی، جای شهدا خالی 'حمایت خود را از انقلاب، دستاوردهای نظام و ولایت فقیه اعلام داشتند.

میدان شهدا، خیابان های امام خمینی (ره) و خسروی مشهد در روز 22 بهمن میعادگاه صدها هزار انسان بیدار دل و همیشه در صحنه اعم از دانشجو، دانش آموز، استاد دانشگاه و کارمند و بازاری بود.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی،آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسؤولان اجرایی نیز حضور داشتند. 

تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و ولایت مهمترین پیام راهپیمایی پرشور 22 بهمن

 محمد حسین فروزان مهر که همگام با مردم مشهد در راهپیمایی یوم الله22 بهمن شرکت کرده بود، گفت: همانگونه که از مردم عزیز استان انتظار می رفت؛ متعهد، کوبنده و پرشورتر از همیشه به میدان آمدند و با حضور حماسی آنان بار دیگر توطئه دشمن در راستای جداسازی مردم از نظام و ولایت، ناکام ماند.

وی ادامه داد: امروز نظام برآمده از انقلاب شکوهمند اسلامی در سایه تعالیم اسلام و به برکت مجاهدت های مردم متدین و خون شهدا، در اوج قله سرافرازی و عزت قرار دارد و به رغم تمامی فشارها و بدخواهی های دشمنان، با تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت، مسیر تعالی را با قدرت و صلابت طی می کند.

استاندار خراسان رضوی رمز ماندگاری انقلاب را اتکا به خدا، باور و ایمان مردم به اصول و ارزش های اصیل اسلامی و اقتدای آنان به امام خود دانست و گفت: امروز ایجاد موج بیداری اسلامی، مرهون روشنگری های انقلاب اسلامی ایران در جهت اقامه توحید و عدالت است.

فروزان مهر با بیان این که مهم ترین پیام حضور پرشور و گسترده مردم در سی و چهارمین سالگرد پیروزی، تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و ولایت است، تصریح کرد: حرکت در این مسیر نورانی، ضامن بقا، سربلندی و اقتدار روزافزون نظام اسلامی خواهد بود./934/پ202/ب 

ارسال نظرات