۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۵۶۱۲۲
آیت‌الله فاضل لنکرانی با اشاره به حضور پر شور مردم:

مسؤولان اتحاد و تبعیت از رهبری را از مردم یاد بگیرند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیام راهپیمایی 22 بهمن را توجه به اتحاد و همدلی خواند و با بیان این‌که مسؤولان باید اتحاد و تبعیت از رهبری را از مردم یاد بگیرند، گفت: مسؤولان بدانند که اگر از آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند قطعا مردم آنها را طرد خواهند کرد.
آيت الله محمد جواد فاضل لنکراني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) امروز در حاشیه راهپمیایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، نخستین پیام راهپیمایی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی را پاسداری ملت از انقلاب اسلامی دانست و گفت: ‌ملت سربلند و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پر شور خود نشان داد که برای همیشه حافظ اسلام و آرمان‌های امام و رهبری است.
وی ادامه داد: راهپیمایی باشکوه ملت ایران پیامی به همه ملت‌های بیدار منطقه و جهان داد که اگر ملت‌ها در برابر استکبار جهانی و زورگویان استقامت داشته باشند و بر مسیر اسلام حرکت کنند قطعا پیروز خواهند شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حرکت بر پایه اسلام و توجه به ملت را مایه پیشرفت کشورها خواند و ابراز کرد:‌ حرکت امام خمینی(ره) بر پایه این دو اصل مهم بود و اگر همه از این اصل الگوبرداری کنند به موفقیت دست خواهند یافت.
آیت‌الله فاضل لنکرانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای تضعیف اراده مردم و نظام اسلامی، اظهار کرد: دشمن در این سی و چهار سال به هر اقدامی علیه ملت دست زده است اما با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدها ملت ایران با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن جواب قاطعی به آنها دادد.
وی تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت راهپیمایی امسال پر شور تر از سال‌های گذشته صورت گرفت و مردم با انگیزه‌ای قوی و محکم‌تر وارد صحنه شدند و پاسخ قاطعی به تهدیها و حریم‌های دشمنان دادند.
رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) پیام داخلی راهپیمایی 22 بهمن را توجه به اتحاد و همدلی خواند و گفت: همه مسؤولان باید اتحاد و تبعیت از رهبری را از مردم یاد بگیرند؛ اگر رهبری به مسؤولان فرمودند اختلافات را کنار گذاشته و آنها را به متن جامعه نکشانید باید گوش کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مسؤولان بدانند که اگر از آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند قطعا مردم آنها را طرد خواهند کرد.
آیت‌الله فاضل لنکرانی مسؤولان را به تبعیت از آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب توصیه کرد و گفت:‌ انقلاب اسلامی امانتی الهی است و همه باید برای حفظ آن تلاش کنند؛ ما باید پاسدار خون شهیدان و زحمات گذشتگان باشیم و امیدواریم همه به این فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که این انقلاب به حرکت خود ادامه می‌دهد و هر کسی بخواهد از این مسیر خارج شود خودش طرد می شود و نمی تواند به نظام اسلامی ضربه‌ای وارد کند، توجه داشته باشند./927/پ202/ج
ارسال نظرات