۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۵۶۱۴۱
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

حضور پرشور مردم کهنوج در یوم الله 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در کهنوج برگزار شد.
يوم الله 22 بهمن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب کرمان، مردم با بصیرت و انقلابی کهنوج همزمان با سراسر کشور راهپیمایی با شکوهی که از میدان 22بهمن تا میدان امام خمینی (ره) این شهر ادامه داشت شرکت کردند.

 

 

در این مراسم باشکوه حجت الاسلام امیری، نماینده مردم جنوب کرمان اظهار داشت: 34 سال پیش که انقلاب اسلامی به دست توانمند حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت از همان روز های اولیه انقلاب دشمنان تمام حیله و مکرهای خودشان را به کار گرفتند تا به این نظام ضربه بزنند.

وی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی سه عامل اساسی نقش ایفا کرد، عامل اول رهبری های خوب و دلسوزانه حضرت امام (ره) بود.

وی اضافه کرد: امام یک رهبر الهی بود، امام این انقلابی را که شکل داد برگرفته از نهضت اباعبدالله (ع) بود و اندیشه و تفکر امام یک اندیشه قرآنی و الهی بود و دشمنان از این اندیشه و تفکر به شدت واهمه داشتند.

نماینده جنوب کرمان افزود: عامل دوم پیروزی انقلاب اسلامی کسانی بودند که بین امام و مردم رابطه برقرار می کردند، روحانیان بزرگوار، مراجع تقلید و حوزه های علمیه که در کنار امام بودند و با اندیشه های ناب و تابناک حضرت امام (ره) آشنایی داشتند و اعتماد مردم را به امام زیاد می کردند این ها حلقه واسطه بین امام و مردم بودند و امام هم آن ها را قبول داشت.

حجت الاسلام امیری عامل سوم پیروزی انقلاب اسلامی را مردم دانست و افزود: مردم با وحدت، انسجام، همدلی و عشق به امام و باور اعتقادات و اندیشه های امام لحظه ای امام را تنها نگذاشتند این سه عامل باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 شد.

وی تصریح کرد: دشمنان شکست را مقابل ایران پذیرفته اند و آمریکا به دنبال این بود که سیاست های شوم خودش را در خاورمیانه پیاده کند حضور او در عراق و افغانستان شکست خورده بود و در ماه های اخیر هم تصمیم گرفتند که باید از افغانستان خارج شوند و آمریکا در هر جای خاورمیانه که حضور داشت قدرت ایران را مشاهده می کرد و اینکه بحث مذاکره را مطرح می کنند این خود یک شعار انحرافی است و مردم ما این بصیرت و آگاهی را دارند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت الاسلام امیری اشاره ای به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره پیشنهاد مذاکره اخیر آمریکا با ایران داشت و افزود: مقام معظم رهبری فرمود من دیپلمات نیستم من انقلابی هستم و حرف را سریع و صادقانه می گویم امروز اگر کسانی بخواهند سلطه آمریکا را مجدداً در کشور بر قرار کنند ملت گریبان آن ها را خواهد گرفت.

لازم به یادآوری است در پایان راهپیمایی قطعنامه یوم الله 22 بهمن از سوی یک دانشجوی انقلابی قرائت شد./911/پ202/ب

ارسال نظرات