۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۵۶۱۴۸
آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را مثبت و دشمن شکن ارزیابی کرد و مسؤولان را به قدردانی و حل مشکلات مردم توصیه کرد.
آيت الله محمود هاشمي شاهرودي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در راهپیمایی  22 بهمن در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: این روز بزرگ برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و نقطه عطفی برای ملت‌های آزادیخواه جهان به شمار می‌رود.
وی حضور امروز مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را مثبت و دشمن شکن ارزیابی کرد و ابراز داشت: ملت ایران همیشه نشان داده که در صحنه‌های حساس پشتیبان انقلاب بوده است.
آیت‌الله هاشمی شاهرودی مسؤولان را به قدردانی از مردم و تلاش برای حل مشکلات آنها توصیه کرد و گفت: وظیفه مسؤولان خدمت‌گذاری به مردم و حل مشکلات آنها است.
گفتنی است، مراجع تقلید و علما امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با تقدیر از حضور بصیرانه و آگاهانه مردم در صحنه دفاع از ارزش ها، خواستار حفظ وحدت مسؤولان شدند و آنان را به حل مشکلات اصلی کشور از جمله گرانی توصیه کردند./927/پ202/ج
ارسال نظرات