۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۵۶۱۵۸
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

مسؤولان همگام با ملت در راه وحدت استوار باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری با بیان این‌که پیام راهپیمایی 22 بهمن تأکید بر وحدت و انسجام بود، گفت: انتظار داریم مسؤولان نیز همگام با ملت در راه وحدت و انسجام ملی و اسلامی استوار باشند.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم جلفا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تأکید بر این‌که امروز شاهد تجلی پیوند امت با ولایت و نظام اسلامی بودیم، اظهار داشت: ملت ایران در شرایطی پس از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با صلابت و قدرت هر چه تمام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند که رسانه های غربی از ماه ها پیش بر طبل توخالی جدایی میان مردم و نظام اسلامی می کوبیدند.

 

وی با تأکید بر این‌که شدیدترین تحریم های اقتصادی دشمن در ماه‌های اخیر بر عزم اراده مردم ولایی کشور تأثیری نداشته است، خاطرنشان کرد: امروز مردم نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و هستند و البته این حضور تضمین‌کننده امنیت، استقلال و آزادی کشور خواهد بود، بایستی تداوم این حضور آگاهانه انتخابات خرداد ماه سال آینده تکرار شود.

 

امام جمعه جلفا همراه شدن سایر کشورهای اسلامی با انقلاب ایران را نشان دهنده میزان تاثیر گذاری و اقتدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: راهپیمایی پرشور و حماسی مردم سراسر کشور در بیست و دوم بهمن نمایشی از اتحاد امت اسلامی و پاسخی به توطئه‌‌های کور دشمنان قسم خورده بود تا بدانند ملت همیشه در صحنه بیشتر و قوی‌تر از گذشته در تحقق آرمان‌های نظام ایستاده اند.

 

وی با تشریح پیام‌های مهم راهپیمایی پرشور 22 بهمن در سراسر کشور اظهار داشت: استکبار جهانی بداند که نظام اسلامی ایران سال هاست که الگوی ملت های مظلوم منطقه و جهان بوده و دیگر نمی توان جلوی نفوذ آرمان های الهی و برخاسته از فطرت بشری انقلاب اسلامی را گرفت، چراکه انقلاب اسلامی بر قلوب مردم جهان حکومت می کند.

 

حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که تحریم ها و تهدیدهای توخالی دشمنان تاثیری در عزم و اراده راسخ ملت ایران ندارند، گفت: ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی همواره و در هر مقطع تاریخی با لبیک به ندای رهبری با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، وفاداری و پایبندی خویش به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان داده اند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با تأکید بر تبعیت از ولایت فقیه برای خنثی شدن توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان نظام اسلامی خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری، ملت ایران را منسجم تر از گذشته برای تحقق و تثبیت آرمان های نظام اسلامی کرده است، انتظار داریم مسؤولان نیز همگام با ملت در راه وحدت و انسجام ملی و اسلامی استوار باشند.

 

وی با بیان این‌که بداخلاقی‌های اخیر سیاسی از سوی برخی از مسؤولان در شأن ملت ایران نبود، گفت: رسم قدرشناسی از مردم آن جریانات دشمن شادکن نبود، مسؤولان، نخبگان و خواص سیاسی کشور بایستی بابصیرت بالا همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری را فصل الخطاب قرار دهند و با برخی اعمال خود سوژه های تبلیغی دست رسانه‌های خارجی ندهند./935/پ202/ب

ارسال نظرات