۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۵۶۱۶۲
استاندار خوزستان:

دشمن نمی تواند ملت ایران را از باورهای خود دور سازد

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان با بیان این که دشمنان با طراحی توطئه های مختلف خواستار انزوای دین مبین اسلام هستند گفت: دشمن این توانایی را ندارد که باور و اعتقادات مردم را خدشه دار و آن ها را از این دو مقوله دور کند.
سيد جعفر حجازي ، استاندار خوزستان

سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که حضور گسترده مردم مانند مشتی آهنین است که بر چهره استکبار جهانی فرود آمده است، اظهار داشت: نظام سلطه در این اندیشه بود که با تحریم و فشار اقتصادی می تواند مردم را علیه نظام تحریک کند، ولی امروز شاهد هستیم که ملت پا به پای ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند.

استاندار خوزستان با تأکید بر این که اعتقاد مردم ایران دینی و معرفتی است خاطرنشان کرد: دشمن با هرگونه تهدیدی نمی تواند ملت را از باورهای خویش جدا کند.

وی با بیان این که حضور مردم گسترده و با نشاط تر از سال های گذشته است ابراز داشت: به یقین نگرش استکبار جهانی به ملت ایران با مشاهده این حضور گسترده تغییر خواهد کرد.

حجازی حضور مردم در صحنه های مختلف به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن را ارزشمند خواند و افزود: حضور ملت دشمن را از تحقق نقشه های خود مأیوس کرد.

استاندار خوزستان با بیان این که دهه فجر و روز 22 بهمن رمز ثبات انقلاب اسلامی است خاطرنشان ساخت: بزرگداشت این دو مقوله به یقین بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و رشادت های شهدا انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

حجازی در پایان تأکید کرد: به نعمت های بی کران خداوند متعال امیدوار هستیم که انقلاب کشورمان را همچنان پویا و بانشاط نگه دارد./9458/پ202/ب

ارسال نظرات