۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۵۶۱۶۳
در 22 بهمن؛

مردم قم درس اتحاد و بصیرت به مسؤولان دادند

خبرگزاری رسا ـ مردم با بصیرت قم امروز نشان دادند تنها از رهبر معظم انقلاب تبعیت دارند و هر مسؤولی که از توصیه‌های ایشان تخطی کند را کنار می‌گذارند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن - قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم انقلابی و همیشه در صحنه در قم با تبعیت از اوامر رهبر معظم انقلاب با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن به همه دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی نظام اسلامی فهماندند که تا آخرین نفس پای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.
امروز مردم قم به مسؤولان و همه کسانی که دانسته یا ندانسته در جهت اهداف شوم دشمن گام برمی‌دارند و جدول مشخص شده دشمن را پر می‌کنند هشدار داده و خواستار وحدت و همدلی آنها برای پیشبرد امور کشور شدند.
چیزی که در راهپیمایی پر شور امروز مردم قم قابل لمس بود، تبعیت محض مردم از رهبر معظم انقلاب و بی توجهی به جنجال‌‌های شبکه‌های خارجی برای نا کار آمد نشان دادن نظان اسلامی بود؛‌ مردم امروز درس بصیرت، اتحاد و همدلی به مسؤولان دادند و دشمنان را از ضربه زدن به نظام اسلامی نا امید کردند.
شعارهای همراه با شعور مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم خطاب به دشمنان داخلی و خارجی و خواص و مسؤولان حجت را بر آنها تمام کرد تا دیگر با اقدامات نسنجیده خود آب به آسیاب دشمن نریزند.
مردم با بصیرت قم امروز نشان دادند تنها از رهبر معظم انقلاب تبعیت دارند و هر مسؤولی که از توصیه‌های ایشان تخطی کند را کنار می‌گذارند.
وحدت و همدلی مردم انقلابی قم از نکات برجسته راهپیمایی امروز بود و امید است مسؤولان نیز این اتحاد و همدلی را از مردم یاد بگیرند و با کنار گذاشتن اختلافات و بد اخلاقی‌های سیاسی تنها به فکر حل مشکلات مردم و تبعیت محض از رهبری باشند.
چیزی که تا کنون از مسؤولان نظام فراوان دیده شده صحبت از وحدت و همدلی و تبعیت از فرامین رهبری بوده اما آنچه که مردم مشاهده می‌کنند غیر از این است؛ مردم به دنبال کسانی هستند که تبعیت عملی از ولی فقیه داشته باشند و با عمل خود را به مردم نشان دهند.
امروز همه کسانی که در راهپیمایی با شکوه قم حضور داشتند از مردم عادی تا روحانیت، علما و مراجع تقلید همگی خواستار اتحاد و همدلی مسؤولان و پرهیز و از بداخلاقی‌های سیاسی بودند و توجه به حل مشکلات مردم را مهم‌ترین خواسته خود از مسؤولان می‌دانستند.
امید است مسؤولان در سایه اتحاد، همدلی و بصیرت مردم به خود بیایند و با پرهیز از رفتارهای ناپسند و بداخلاقی‌ها رفتار دور از شأن یک مسؤول نظام جمهوری اسلامی را کنار گذاشته و با تبعیت عملی از فرامین رهبری گذشته خود را جبران کنند تا شاید ملت غیور و همیشه در صحنه نیز آنها را ببخشند./927/پ202/ج
ارسال نظرات