۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۵۶۱۶۸
فرمانده سپاه ولی عصر:

ملت ایران در برابر تهدیدهای دشمنان تسلیم نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: دشمن نمی تواند با طراحی نقشه های مختلف ملت ایران را به تسلیم وادار کند.
سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه خوزستان

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از ولایتمداری آن ها است؛ چرا که ملت در برابر هیچ گونه تهدیدی سرخم نخواهد کرد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که زن، مرد، کوچک و بزرگ در این راهپیمایی حضور فعال دارند گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز تولد انقلاب اسلامی چشمان منحوس دولتمردان غربی را کور خواهد کرد.

سردار شاهوارپور با تأکید بر این که ملت بر دهان و صورت آمریکا، اسرائیل و یاوه گویان می زند، خاطرنشان ساخت: در برهه کنونی قلمرو و حکومت استکبار جهانی رو به انزوا است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان این که دشمنان از حضور مردم در عرصه های مختلف چه پیامی خواهند گرفت، ابراز داشت: پیروی ملت از آرمان های امام خمینی(ره) و رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم ترین پیامی است که نظام سلطه آن را دریافت خواهد کرد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که مسؤولان دست از اختلافات بردارند تأکید کرد: مسؤولان به رفا اقتصادی و معنوی مردم بیشتر توجه کنند.

وی در سخن پایانی خود تصریح کرد: ملت و مسؤولان باید هوشیاری خود را افزایش دهند؛ چرا که دشمنان همواره دست به طراحی نقشه های مختلف می زنند./9458/پ202/ب

ارسال نظرات