۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۵۶۱۷۰
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

دشمنان به دلیل پیروی مردم از ولایت فقیه مایوس هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز حضور مردم را نشانگر عدم تاثیر فشارهای دشمنان دانست و گفت: تا زمانی که تحت امر ولایت فقیه باشیم و از فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب پیروی کنیم دشمنان این نظام مایوس و ناامید هستند.
حجت الاسلام عبدوس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی عبدوس از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به عنوان سخنران راهپیمایی مردم شهرری در بیست و دوم بهمن‌ماه در تکریم و تعظیم این روز اظهار داشت: این امر یک سنت الهی است و در قرآن کریم به آن اشاره شده است و قوانین و سنت‌های الهی تغییر ناپذیر هستند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدوس ضمن تاکید بر ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمن عنوان داشت: چون می‌خواهیم پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسانیم، باید در برابر تمام تهدیدها و تحریم‌های دشمن ایستادگی کنیم.
وی با بیان این‌که امروز دست دشمنان نظام جمهوری اسلامی از این نظام کوتاه شده است تصریح کرد: می‌توانیم به جرات بگوییم که در طول این 34 سالی که از عمر انقلاب اسلامی گذشته است، ملت قهرمان ایران به خوبی توانسته است توطئه‌های دشمنان را خنثی نماید و در حفظ و حراست از این نظام موفق بوده است.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که مردم ما هیچ‌گاه دست از نظام و رهبرشان برنداشتند اظهار داشت: امروز در آغاز سی و پنجمین سال انقلاب حضور با شکوه مردم نشان داد که سختی‌ها و مشقت‌های اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمن هیچ تاثیری بر استقامت آنها نداشته است.
وی افزود: تا زمانی که تحت امر ولایت فقیه باشیم و از فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب پیروی کنیم دشمنان این نظام مایوس و ناامید هستند و نمی‌توانند تفرقه ایجاد کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدوس در پایان سخنرانی خود تاکید داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکا هرگز نمی‌توانند این وحدت و همدلی را در بین مردم ما تحمل کنند و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و شرایط کنونی که در کشورهای اسلامی و غیراسلامی صدای مظلومان جهان به گوش می رسد، مذاکره با آمریکا برای ایران یک دام است./959/پ202/ص
ارسال نظرات