۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۵۶۱۷۲
فریاد مردم انقلابی تبریز؛

«آج قالاروخ باش ایمروخ دشمنه»

خبرگزاری رسا ـ مردم انقلابی تبریز امروز با اعلام انزجار از تحریم‌های اقتصادی دشمن، فریاد زدند؛ گرسنه می مانیم اما مقابل دشمن سر خم نمی کنیم.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار تبریز نیز امروز با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند و نشان دادند که تحریم های اقتصادی دشمن نمی تواند مانع بیعت دوباره ملت ایران با آرمان های امام راحل و شهدا شود.

 

مردم تبریز که در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره به ابتکار عمل در شعارهای انقلابی شهرت یافته‌اند، امروز با شعار « آج قالاروخ باش ایمروخ دشمنه » یعنی گرسنه می مانیم اما مقابل دشمن سر خم نمی کنیم، به میدان آمده و ثابت کردند که مردم آذربایجان بر سر میثاقی که با امام و شهدا بسته‌اند، استوارند.

 

گروهی دیگر از راهپیمایان دشمن فریاد می زدند « آج قالاروخ یاتماروخ، رهبری تک قویماروخ » یعنی گرسنه می مانیم و نمی خوابیم، رهبر خود را تنها نمی گذاریم، این شعار انقلابی مردم همیشه در صحنه تبریز در جریان راهپیمایی 22 بهمن با شعار« آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی » از سوی گروهی دیگر تکمیل شد.

 

امروز از همه اقشار آذربایجان و تبریز آمده بودند تا اعلام کنند؛ تا آخرین نفس و آخرین قطه خون خود از دستاوردهای انقلاب اسلام، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا حراست خواهند کرد و لحظه ای آرمان های امام و شهدا را فراموش نخواهند کرد.

 

مردم ولایتمدار تبریز با شعارهای کوبنده « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل »، « خامنه‌ای رهبر مسلمین است؛ باعث اتحاد مؤمنین است»، « هیهات من ذاله »، « حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، « ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده » ، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده » ندای ولایت مداری و بصیرت سر دادند.

 

جمعی دیگر از راهپیمایان تبریزی با شعارهای خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند نشان دادند که به پیروی از امام و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین تا پای جان ایستاده‌اند.

 

نکته قابل توجگه دیگر در این راهپیمایی حضور گروهی از مردم جمهوری آذربایجان و جمهوری نخجوان در کنار مردم تبریز بود که با پرچم ایران اسلامی عکس یادگاری می گرفتند و خود را وفادار به آرمان های امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نشان می دادند، ابراز عشق و علاقه مردم آذربایجان به رهبر انقلاب اسلامی نیز امروز وصف ناپذیر بود.

 

گفتنی است، راهپیمایان یوم الله 22 بهمن امروز با قرائت بیانیه سراسری راهپیمایی 22 بهمن و فریادهای تکبیر بر حفظ وحدت و همدلی مسؤولان نظام به ویژه قوای سه گانه تأکید کردند./935/پ203/ب

ارسال نظرات