۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۵۶۱۷۴
با حضور پر شور مردم؛

راهپیمایی 22 بهمن در لرستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور مردم لرستان برگزار شد.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، مراسم راهپیمایی پرشور 22 بهمن ماه در لرستان با حضور گسترده اقشار مردم، مؤسسات فرهنگی، مسؤولان، روحانیان، طلاب و احزاب مختلف برگزار شد.

راهپیمایی 22 بهمن همزمان با خرم آباد در دیگر شهرستان های استان لرستان نیز برگزار شد.

در طول مسیر راهپیمایی، 1357 نفر از دانش آموزان لرستانی در قالب گروه سرود انقلاب به اجرای سرودهای انقلابی در مسیر راهپیمایی و تجمع در میدان 22 بهمن خرم آباد پرداختند.

مردم خرم آباد در راهپیمایی امروز خود با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی نهایت خشم و انزجار خود را از سیاست های خصمانه استکبار جهانی و تشدید تحریم ها و فشارها علیه ملت ایران اسلامی ابراز کردند.

در پایان راهپیمایی مردم استان لرستان قطعنامه راهپیمایی در قالب 10 بند قرائت شد که مردم با تکبیرهای پیاپی خود این قطعنامه را تأیید کردند.

در پایان این مراسم؛ حمیدرضا مقدم فر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحریم های 34 ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی ابراز داشت: با وجود همه فشارها ملت ایران روز به روز مستحکم تر و استوارتر از گذشته به سمت آرمان های انقلاب در حال حرکت کرد.

مقدم فر اسلام و ترویج مکتب اهل بیت را پیام انقلاب دانست و ابراز داشت: دلیل استواری انقلاب در این سال ها با وجود فشارهای متعدد پشتوانه مردمی آن بوده است.

وی وجود رهبر معظم انقلاب را مهم ترین دلیل استواری نظام دانست و افزود: در دوران حیات امام خمینی(ره) دشمنان به صورت آشکار دشمنی خود را اعلام می کردند، اما در برهه کنونی فتنه های پیچیده تری ظهور کرد.

مقدم فر با بیان این که آخرین راه فشار دشمن فشار اقتصادی است، تصریح کرد: مذاکره فریب تکراری و نقشه برملا شده دشمنان است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 22 بهمن امسال را زمان تجدید بیعت امت با رهبر دانست و افزود: مسؤولان باید از اتحاد و ولایتمداری مردم درس بگیرد.

مقدم فر دغدغه کنونی مسؤولان را حل مشکل گرانی، بیکاری و تورم عنوان کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید اختلافات را کنار بگذارند و به حل مسکلات مردم رسیدگی کنند./9464/پ203/ب

ارسال نظرات