۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۵۶۱۸۴

22بهمن در شهر پرند

خبرگزاری رسا ـ مردم همیشه در صحنه شهر جدید پرند صبح امروز همگام با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر حماسه آفریدند.
راهپيمايي در شهرپرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صبح امروز و همزمان با ملت قهرمان ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یوم الله 22 بهمن مردم ولایت‌مدار پرند با حضور در خیابان‌های این شهر بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.
در این راهپیمایی که از میدان امام خمینی(ره) این شهر آغاز شد و تا مسجد جامع ادامه داشت، مردم غیور پرند با حضور خود شعارهای «مرگ برآمریکا» «مرگ بر اسرائیل» «مرگ بر منافق» و «خامنه ای رهبر است دشمن او ابتر است» را فریاد زدند و در پایان قطعنامه‌ای در 10 بند قرائت و با الله اکبر و خامنه ای رهبر حاضران تایید شد.
 امام جمعه پرند در حاشیه این مراسم این حضور با شکوه مردم را عشق به ولایت و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم با حضور خود «نه» بزرگی به استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا گفتند.
 وی ابراز داشت: علیرغم همه مشکلات، مردم همیشه در صحنه نشان دادند که تا پای جان برای این انقلاب و یاری رهبر ایستاده‌اند و استکبار جهانی را در رسیدن به اهدافش ناکام خواهند گذاشت.
 حجت الاسلام خدیری با اشاره به سالروز 22بهمن تصریح کرد: مردم با حضور امروز خود آمریکا را زیر پای خود له کرده و بار دیگر جهت میثاق با امام راحل(ره) و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و آرمان‎های شهدا دهان آمریکا و یاوه گویان به انقلاب را شکستند.
وی بیان داشت: قانون اساسی ما با خون شهدا نوشته شده است و تمام مسئولان در هر مسئولیتی که هستند برای اینکه مسئولیت آنها مشروعیت داشته باشد باید در عمل پیروی از ولی فقیه را نشان دهند و امروز روز عمل بود.
زنگنه، فرمانده سپاه رباط کریم در سخنرانی خود گفت: امروز ایران به یک الگوی جهانی تبدیل شده است و امروز مردم با حضور خود نشان دادند که تا پای جان برای انقلاب و رهبر خود ایستاده‌اند.
وی عنوان کرد: این حضور باشکوه مردم نشان می‌دهد که کسی برای خوردن و یا پول و .. این کار را انجام نمی‌دهد و تنها و تنها به عشق رهبر خود و انقلاب به میدان آمده‌اند و می‌گویند تا زنده‌ایم پیرو ولایت و نگهدار انقلاب خود هستیم.
فرمانده سپاه رباط کریم، انقلاب اسلامی ایران را ورای همه انقلاب‌ها از جمله انقلاب کبیر فرانسه خواند و افزود: استکبار جهانی و آمریکا بدانند که سازش با این ملت امکان ندارد و هیچ‌گاه زیر بار زور ابرقدرت‌ها نخواهند رفت و محکم و استوار پشتیبان رهبر و انقلاب خود هستند.
راهپیمایی امروز شهر جدید پرند با حضور غیر قابل وصف اقشار مختلف مردم، بسیجیان، دانش آموزان، روحانیون، امام جمعه شهر پرند، شهردار پرند و معاونان شهردار، مدیر عامل شهر جدید پرند و هیات مدیره این شرکت، حجت الاسلام مهدی بابایی مدیر حوزه و اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) پرند، فرماندار رباط کریم، سرهنگ زنگنه فرمانده سپاه رباط کریم و جمعی از مدیران و مسئولان شهری با شکوه خاصی برگزار شد./957/پ202/ص

ارسال نظرات