۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۵۶۱۹۸
امام جمعه رباط کریم:

آمریکا دشمن درجه یک ایران است

خبرگزاری‎رسا – امام جمعه رباط کریم درراهپیمایی 22 بهمن این شهرستان ابراز داشت: امروز آمریکا دشمن درجه یک کشور ماست و ما باید با او بجنگیم، آن کس که حسین(ع) دارد و به او اعتقاد دارد با یزید و یزیدیان سرسازش ندارد.
امام جمعه رباط کريم

به گزارش خبرنگارخبرگزاریرسا،حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم در راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان، اظهار داشت: ای مؤمنان هرگز اصحاب کفر را هم راز خود نکنید اینها از هرگونه ضربه زدن و ایجاد زحمت برای شما کوتاهی نمیکنند.

وی افزود: کافران از این که شما ضربه‌ای ببینید خوشحال میشوند با این وجود اینها را نمیتوان حامیان حقوق بشر خواند.

امام جمعه رباط کریم ادامه داد: آمریکا با چهره‌ای حیله‌گر و زورگو در دنیا ظاهر شده است، آیا با این گونه افراد میتوان سر میز مذاکره ایستاد؟

وی دلایل مخالفت آمریکا با کشور ایران را مورد تحلیل قرار داد و عنوان کرد: در مخالفتهای آمریکا با کشور ایران میتوان به دلایلی همچون دست برداشتن مردم از اسلام و روحیه کفرستیزی و وجود روحیه استکبار ستیزی در مردم اشاره کرد.

حجت الاسلام محمدی نژاد در پایان بیان داشت: امروز آمریکا دشمن درجه یک کشور ماست و ما باید با او بجنگیم، آن کس که حسین(ع) دارد و به او اعتقاد دارد با یزید و یزیدیان سر سازش ندارد.

گفتنی است در پایان این راهپیمایی، سرود1357 نفره از سوی دانش آموزان مدارس شهرستان رباط کریم همزمان با کل کشور اجرا شد./957/پ203/ص

 

ارسال نظرات