۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۵۶۲۲۶
رییس کل العصر ارگنازیشن هند:

انقلاب اسلامی سبب بازشناسی عمیق اسلام در جهان شد

خبرگزاری رسا ـ رییس کل العصر ارگنازیشن هند، ثمره انقلاب اسلامی را بازشناسی عمیق اسلام در همه عالم برشمرد و گفت: نهضت امام خمینی(ره) تأثیر شگرفی را در راستای رهایی محرومان از ظلم و ستم مستکبران بر جای گذاشته است.
هندوستان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام سید نصرت علی جعفری، دانش پژوه سطح چهار جامعه المصطفی در مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) شکننده بت استعمار و برقرار کننده حکومت اسلامی است.
وی افزود: امام(ره) به عنوان فقیه و مرجع عالی قدر، توانست با نهضت خویش، رژیم سلطنتی 2500 ساله را ریشه کن کرده و حکومت اسلامی را جایگزین آن نماید.
رییس کل العصر ارگنازیشن هند با تأکید بر این که نهضت امام خمینی(ره) آرزوی علمای بزرگ اسلام بود، تصریح کرد: امام(ره) نقشه‌های شیطانی استعمارگران و جباران روزگار را با حاکمیت اسلام، نقش برآب کرد، برجسته‌ترین ضربه انقلاب، همان بت شکنی و فرود آوردن تبر توحید بر سر تمام استعمارگران زمان بود.
حجت‌الاسلام علی جعفری در ادامه با اشاره به شور، اخلاص و ایمان عمیق امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کلام برخاسته از ایمان و اخلاص رهبر کبیر انقلاب اسلامی، همه دل‌ها را زده کرده و نیروها را به حرکت در می‌آورد.
وی ثمره انقلاب اسلامی را بازشناسی عمیق اسلام در همه جای عالم برشمرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی تأثیر عمیقی از رهایی از سلطه ظلم و استکبار را بر روی تمام محرومین جهان، گذارده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی بدون امام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.
این دانش پژوه سطح چهار جامعةالمصطفی آزادی فعالیت‌های مذهبی و دینی در سراسر دنیا را از برکات نهضت امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: امام(ره) همواره بر جنبه جهانی شدن انقلاب اسلامی تأکید داشتند، انقلاب اسلامی فضای یأس و نومیدی تبلیغات و دستگاه‌های غرب بر ملل کشورهای اسلامی را نابود کرد.
حجت الاسلام علی جعفری افزود: امام(ره) اطمینان داشتند که شعله مقدس انقلاب، سبب بازشناسی عمیق اسلام در همه جای عالم شده و تأثیر شگرفی را در راستای رهایی محرومان از ظلم و ستم بر جای خواهد گذاشت.
وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تأکید کرد: روز به روز بر وسعت و عظمت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود، دشمنان اسلام هر قدر نقشه و ترفند برای خاموش کردن شعله انقلاب اسلامی بکار می‌گیرند، نقشه آنان عقیم مانده و نتیجه معکوس می‌دهد.
رییس کل العصر ارگنازیشن هند ادامه داد: علت ناپایداری انقلاب‌های گوناگونی که در سراسر جهان به وقع می‌پیوندد، وجود نداشتن مدیر و مدبر خبره است، ولایت فقیه است که انقلاب اسلامی را از تمام فراز و نشیب‌ها عبور داده است، راز و رمز قدرت، عظمت و پایداری نهضت امام خمینی(ره) دینی بودن آن است.
وی با تأکید بر این که قدرت انقلاب اسلامی، قدرت یک ملیت و کشور خاص نیست، تصریح کرد: قدرت انقلاب اسلامی همان قدرت ایمان و اسلام است که در تمام اقطار جهان نورافشانی می‌کند.
حجت الاسلام جعفری در پایان با بیان این که نهضت امام خمینی(ره) همه دل‌های پاک را به سوی نور انقلاب حرکت می‌دهد، افزود: جامعةالمصطفی یکی از شعاع‌های نورانی انقلاب و از بارزترین آثار و برکات انقلاب اسلامی است./907/د102/ی
ارسال نظرات