۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۶۲۲۸
آیت الله نوری همدانی:

راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بار دیگر محاسبات دشمنان را برهم زد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر راهپیمایی دیروز نشان داد شناخت دشمنان از ملت ایران نادرست است، گفت: برنامه ریزی آنها همواره بر مبنای مقایسه نادرست ملت ما با مردم مغرب زمین است، به همین دلیل همیشه محکوم به شکست هستند.
آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار مدیران ارشد وزارت دفاع، به حماسه با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: مردم متعهد و انقلابی ما با این حرکت عظیم به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند که ملت ما را خوب نشناخته اند.


وی مبنای برنامه ریزی های دشمنان علیه انقلاب اسلامی را بر اساس ارزیابی نادرست دانست و گفت: آنها ملت ما را با مردم کشور خود مقایسه می کنند به همین دلیل فکر می کنند با سیاه نمایی و حیله گری می توانند ملت ما را سست کنند؛ در کشور آنها مردم به مادیات اهمیت فراوانی می دهند و بر همین اساس زندگی می کنند.


این مرجع تقلید افزود: آنها با این نوع نگاه نمی توانند درک درستی از ارزش های اسلامی و مسلمان واقعی داشته باشند به همین دلیل همواره در محاسبات خود دچار مشکل می شوند اما به قدری پُر رو هستند که با وجود تجربیات فراوان در این زمینه و شکست های پی در پی باز هم شانس خود را برای گمراه کردن مردم امتحان می کنند.


حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که استقامت، پایداری و صلابت مردم در دفاع از اسلام و انقلاب موجب عقب نشینی دشمنان می شود، گفت: اصل برای یک فرد مسلمان متدین، خدا و دین است؛ بنابراین دشمنان هرچه نقشه بکشند بی اثر خواهد بود؛ آنها نمی توانند درک کنند که دینداران حاضرند در راه خدا جان و خون بدهند.


وی ملت ما را همراهان همیشگی انقلاب از آغاز نهضت تا کنون توصیف کرد و ابراز داشت: ما همان انسانهایی هستیم که از ابتدا با امام(ره) بودیم و در طول این سالها در همه مقاطع ایستادگی کردیم؛ ملت ما در این راه روز به روز مقاوم تر شده و به هیچ وجه تزلزل در ایشان راه ندارد.


استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که خروش و فریادهای مردم در راهپیمایی ها لرزه بر اندام آمریکایی ها می اندازد، گفت: مستکبران عالم به سلطه گری، چپاول، کشتار مردم و تخریب عادت کرده اند و همه چیز را فدای منافع خود می کنند؛ تنها قدرتی که توان مقابله با زیاده خواهی آنها را دارد، ملت ها هستند./928/پ202/ج

ارسال نظرات