۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۵۶۲۴۶

تقدیر آیت الله شبستری از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و شورا ی هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیام های جداگانه ای از حضور باشکوه مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در این پیام با درود و سلام خالصانه بر اهالی شجاع، غیرتمند، فهیم و ولایتمدار آذربایجان شرقی نوشت: مردم استان با اتکا به خداوند قادر متعال عزّوجل، یک بار دیگر با حضور میلیونی و وصف ناشدنی پرشور تر و گسترده تر از سال های قبل در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اقتدار، عزت، سربلندی، همدلی و وحدت و جوشش ایمانی و عشق به ولایت را به نمایش گذاشته و جهانیان را به حیرت واداشتند.

 

وی افزود: مردم با بصیرت و آگاه آذربایجان شرقی در طلیعه سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی پشتیبانی قاطع خود را از اسلام ناب محمدی(ص)، ‌آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) پیمان ناگسستنی خود را تجدید کردند.

 

امام جمعه تبریز اظهار کرد: دیروز برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت انقلابی آذربایجان شرقی افزوده و پاسخ دندان شکنی به شیطان بزرگ، آمریکا و ایادی خودباخته استکبار جهانی داده شد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این پیام از صمیم قلب و با تواضع کامل در برابر این حماسه آفرینی، از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه استان و تبریز شهیدپرور تقدیر و اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال توفیق پاسداری از خون مقدس شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی را همواره مستدام داشته و رحمت و برکات واسعه اش را نصیب این امت همیشه در صحنه عنایت فرماید.


همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با صدور پیامی مشترک از خلق حماسه ای دیگر توسط مردم ولایت مدار این استان در راهپیمایی 22بهمن قدردانی کردند.


در این پیام آمده است: سپاس بی کران به درگاه خداوند عزّوجل که دل ها را به هم وصل و قلب ها را متحول کرد تا همه آمدند و با اسلام و قرآن، انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان و شهدای والا مقام و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان ناگسستنی خود را تجدید کردند.

 

این پیام با اشاره به اینکه ملت ایران در میان تمام ملت ها در عشق به اسلام و ولایت زبانزد عام و خاص است اضافه کرد: در این میان اهالی غیرتمند، شجاع، متدین و ولایتمدار آذربایجان شرقی بویژه تبریز شهیدپرور و همیشه در صحنه، یک بار دیگر نام و عظمت و سرافرازی خودشان را ثابت و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این خطه قهرمان پرور ثبت کردند.

 

در این پیام حضور باشکوه مردم، مشت محکم و پشیمان کننده ای به دهان استکبار جهانی شیطان بزرگ آمریکا و ایادی آنان عنوان و اضافه شده است: مردم غیور آذربایجان شرقی در راهپیمایی دیروز اعلام کردند که ما تا آخر ایستاده ایم و راه پرافتخار امام بزرگوار را با اطاعت و پیروی کامل از خلف صالح ایشان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ادامه خواهیم داد.

 

بنا بر این گزارش، در این پیام مشترک از عموم مردم آذربایجان شرقی، تمام ارگان ها، نهادها، سازمان ها، شرکت های دولتی و خصوصی، رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، اصناف، بسیجیان، فرهنگیان و دانش آموزان، دانشگاهیان و دانشجویان، که امسال در یوم الله 22بهمن پرشورتر و باشکوه تر از سال های قبل شرکت کردند تقدیر شده است./935/پ203/ب

ارسال نظرات