۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۵۶۲۵۴

تقدیر جامعةالمصطفی از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا - جامعة‌‌المصطفی با صدور بیانیه‌ای، از حضور حماسی مردم در راهپیمایی سی‌ و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعة‌المصطفی، جامعة‌‌المصطفی با صدور بیانیه‌ای، از حضور حماسی مردم در راهپیمایی سی‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
در سی‌وچهارمین سالروز پیروزی عزت‌بخش انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر و همانند سال‌های گذشته، مردم بصیر، شجاع و موقعیت‌شناس ایران اسلامی، دست در دست یکدیگر، حماسه‌ای دیگر آفریدند و به دشمنان این مرز و بوم نشان دادند که تا پای جان در راه انقلاب و پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره) ایستاده‌اند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب می‌سپارند.
به فرموده رهبر معظم انقلاب، «درست در لحظه‌ای که دشمنان استقلال و عزت ملت ایران انتظار داشتند که مردم به ندای انقلاب و ندای جمهوری اسلامی پاسخ ندهند، مردم با حضور خود، دشمن را ناکام و مأیوس کردند».
همان گونه که رهبر انقلاب تأکید کردند، «حضور همه اقشار از پیر و جوان، زن و مرد در صحنه، آن هم در شرایطی که 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگ‌ترین نعمت الهی است که باید همه عمر را برای آن شکرگزاری کرد.»، جامعةالمصطفی نیز به زعم خویش، از ملت شریف ایران، به دلیل پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب و حمایت از رهبری، تشکر می‌کند./907/د101/ی
ارسال نظرات