۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۵۶۲۹۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

حمایت مردم برگ برنده نظام است/ بگومگوهای سیاسی کنار گذاشته شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حضور پر شور و معنا دار مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را حاکی از بصیرت و هوشمندی ملت ایران دانست و گفت: حمایت همه جانبه مردمی برگ برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از راهپیمایی گسترده و باشکوه مردم در 22 بهمن، اظهار داشت: مردم با تکیه بر بصیرتی که رهبر معظم انقلاب همواره به آن تأکید دارند و به صورت هوشمندانه و با معنا وارد صحنه شدند.


وی با اشاره به این که بسیاری در داخل و خارج کشور به دلیل تحریم ها و فشار اقتصادی انتظار حضوری کمرنگ از مردم در راهپیمایی امسال داشتند، گفت: بر خلاف تمام این تصورها مردم تکلیف خود را در شرایط کنونی به درستی تشخیص دادند و به صحنه آمدند.


امام جمعه کرمانشاه با بیان این که حضور بیشتر و با شکوه تر مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال گذشته کاملا مشهود بود، ابراز داشت: در شهر کرمانشاه طبق آماری که ارائه شده، حضور مردم نسبت به سال پیش رشد 35 درصدی داشته است.


حجت الاسلام والمسلمین علما حمایت همه جانبه مردم را برگ برنده نظام دانست و گفت: این حمایت ها بر تمام مقدرات کشور اثر می گذارد؛ در دنیا روی این حرکت ها حساب می کنند، مانند 1+5 که عمدا نشست خود را به تعویق انداخت تا با ارزیابی حضور مردم در راهپیمایی تصمیم گیری کند.


وی با تأکید بر این که مشکلات اقتصادی نمی تواند بر روی پشتیبانی های مردمی تأثیر بگذارد، اظهار کرد: در مصاحبه ها دیدیم که مردم به گرانی اعتراض داشتند اما می گفتند با تمام وجود از دستاوردهای انقلاب، رهبر معظم انقلاب و تمامیت نظام دفاع می کنیم.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ابراز گلایه و ناخرسندی مردم از اختلافات میان مسؤولان، گفت: مسؤولان نباید به این حرف های کوچک و پیش پا افتاده دامن بزنند؛ کشور ما قانون متقن و محکمی دارد بنابراین باید مشکلات طبق روال قانونی حل شود.


امام جمعه کرمانشاه خدمت به مردم را وظیفه مسؤولان دانست و تصریح کرد: مسؤولان با کنار گذاشتن بگو مگوهای بی فایده با تمام وجود وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند؛ این امر موجب افزایش رضایت مندی و بالارفتن اعتبار مسؤولان نزد مردم می شود./928/ت302/ج

ارسال نظرات