۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۵۶۳۰۲

تقدیر از خلق حماسه‌ عظیم وحدت و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی

خبرگزاری رسا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، از خلق حماسه‌ عظیم وحدت و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی در 22 بهمن تقدیر کرد.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در تهران
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و نمایش وحدت و اقتدار ملی ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
بسمه تعالی
اینک در طلیعه‌ سی و پنجمین بهار عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ پر فروغ و افتخارآفرین ملت بزرگ ایران، جبین شکر در پیشگاه حضرت حق می‌ساییم و از این‌که بار دیگر توفیق صدور موفقیت‌آمیز پیـام انقلاب اسلامی و حضور در شعاع انوار نهضت عظیم الهی، اسلامی نصیب ملت ایران شد، خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم.
رهبر معظم انقلاب در تقدیر از خلق حماسه ملی فرمودند: «حضور همه ی اقشار از پیر و جوان، زن و مرد در صحنه، آن هم در شرایطی که 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگ‌ترین نعمت الهی است که باید همه عمر را برای آن شکر گزاری کرد»، ما نیز قدردان لحظه‌شناسی و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران هستیم.
ملت شریف ایران، همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، شما صاحبان این انقلاب بوده و هستید و هنر بزرگ و برجسته ملت، این بود که کار بزرگ برگزاری جشن پیروزی انقلاب را بر عهده داشتید، به همین دلیل از این ثروت عظیم که مایه عزت و استقلال شماست حمایت کرده و هرجا که نیاز باشد حضور خود را نشان خواهید داد.
حضور پرشورتان، غرور و سربلندی را برای ایران عزیز و امید و نوید آزادی و رهایی از غل و زنجیرهای دیکتاتورها و فراعنه و نمرودیان زمانه را به ملت‌های مسلمان جهان و منطقه ارزانی داشت و عمق ایمان و بصیرت و تحکیم و اتحاد و انسجام اسلامی‌تان را در شکوه عزت و سربلندی نمایان کرد، که با خلق حماسه‌ای دیگر در بیست و دوم بهمن ماه سال 1391 به صحنه انقلاب طراوت و تازگی بخشید.
در این میان نیز سپاس بیکران خود را از اصحاب محترم رسانه‌های داخلی و خارجی، جراید، مطبوعات، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، تحلیلی به‌ویژه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنیم، آنان که با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی‌شده و فشرده و مدیریت هوشمند فضای رسانه‌ای، با فضاسازی تبلیغاتی، رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی آزاد و شفاف اخبار و رویداد‌های مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی به ویژه انعکاس گسترده و مناسب راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی استکبار جهانی به ویژه آمریکا را ناکام گذاشته و دسیسه‌های شوم آنان را نقش بر آب کردند و تهدیدات بزرگ رسانه‌ای را تبدیل به فرصت کردند.
در پایان این بیانیه آمده است: حال در طلیعه سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در آغازین روز ورود به پنجمین سال از «دهه پیشرفت و عدالت»، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهۀ فجر انقلاب اسلامی، همه این شور و شعور را پاس داشته و این حماسه عظیم را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و از ایستادگی و پایداری ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده استقلال، آزادی و صلح و دوستی، تقدیر و تشکر می‌کند و دستان و بازوان پر مهر همۀ خالقان این حماسه شکوهمند و فجرآفرینان و فجر یاوران انقلاب اسلامی را بوسه‌باران می‌کند./907/د102/ی
ارسال نظرات