۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۵۶۳۱۵

آیین رونمایی از کتاب انقلاب اسلامی در شهرری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین رونمایی از کتاب «انقلاب اسلامی در شهرری» با حضور رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، مسئولین استانی، خانواده های شهدا، صاحب نظران، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی برگزار شد.
رونمايي از كتاب انقلاب اسلامي در شهرري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین رو نمایی از کتاب «انقلاب اسلامی در شهرری» با حضور مسئولین، صاحب نظران، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی، اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان تهران و دانشکده علوم حدیث شهرری عصر روز دوشنبه 23بهمن‌ماه در تالار شیخ طوسی دانشکده علوم حدیث شهرری برگزار شد.
در آغاز این آیین، عبدالمجید فراهی، شاعر انقلابی، در رسای عظمت‌های معنوی شهرری، انقلاب، شهدای 18 دی و 22 بهمن به شعرخوانی پرداخت و پس از وی، برادر شهید سبزعلی از شهدای واقعه 18 دی در شهرری، به سخنرانی و بیان خاطراتی از مبارزات قبل از انقلاب در شهرستان ری پرداخت.
در ادامه دکتر باقر نژاد معاون استانداری تهران و فرماندار شهرستان ری در اهمیت و تاثیر وقایع شهرستان ری در پیروزی انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب پس از پیروزی آن سخنرانی کرد.
همچنین حجت الاسلام حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز به تبیین نقش تاریخی ری در طول تاریخ اسلام در پیشبرد اهداف تشیع و مصائب وارد بر این شهر پرداخت و در اشاره به وقایع سیاسی اخیر از مسئولین دعوت کرد تا ولایت‌مداری را از مردم بیاموزند.
پس از وی حسین کاوشی تدوینگر کتاب «انقلاب اسلامی در شهرری»، گزارشی از مراحل تدوین این کتاب ارائه کرد و بعد از این گزارش، با حضور خانواده شهدای 18 دی، رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، معاون استانداری تهران و فرماندار شهرری و سایر مسئولین نهادهای شهرری از کتاب دو جلدی «انقلاب اسلامی در شهرری» رو نمایی شد./959/پ202/ص
ارسال نظرات