۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۳۲۴
امام جمعه آمل:

ملت ایران پشتیبان واقعی ولایت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که حضور پرشور ملت شریف ایران گواهی بر دیانت و استکبار ستیزی آنان دارد، گفت: ملت ایران نشان داد که پشتیبان واقعی ولایت فقیه بوده و برای همیشه از این جایگاه ارزنده حمایت خواهد کرد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که حضور پرشور ملت شریف ایران گواهی بر دیانت و استکبار ستیزی آنان دارد، گفت: ملت ایران نشان داد که پشتیبان واقعی ولایت فقیه بوده و برای همیشه از این جایگاه ارزنده حمایت خواهد کرد.

 

وی با اشاره به این که حضور با صلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار پر برکت و شور انگیز بوده است، بیان داشت: این حضور حماسی مهر تأییدی بر رشادت ها، آرمان ها و ایثار مردمان دلیر ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی گفت: مردمی که با جان گذشتگی خود این انقلاب را به ثمر رساندند در راهپیمایی 22 بهمن چنان مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان، منفعت طلبان و از خدا بی خبران داخلی و خارجی زدند که طعم آن تا روزهای متمادی برای آنان ادامه خواهد داشت.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که راهی که ملت شریق ایران طی می کند همان آرزوی شهدای صدر اسلام، شهدای انقلاب و جان بر کفان هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: امید است به برکت این حضور پرشور و دل‌هایی مملو از نور ایمان، خداپرستی و ولایت‌پذیری این انقلاب و مردمان آن به انقلاب موعود عصر (عج)و سربازان ایشان متصل شود.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که به سبب این حضور پرشور و انقلابی صمیمانه بر این قدم‌ها و گام‌ها بوسه می‌زنم، بیان داشت: مشت‌های گره کرده در حمایت از نظام و ولایت را می‌فشارم و برای حماسه‌سازان سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از خداوند متعال آرزوی توفیق و خدا قوت دارم.

 

حجت الاسلام رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که وحدت و همدلی باید بین آحاد جامعه و مسؤولان وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بیش از هر زمانی کشور نیازمند وحدت است تا بتوانیم مسیر ترقی و پیشرفت را به نحوی ارزنده طی کنیم.

 

امام جمعه آمل در پایان با بیان این که مسؤولان وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: همه ما باید در تلاش باشیم تا وظایف خود را به درستی انجام دهیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات