۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۵۶۳۵۹

رونمایی از نرم‌افزار حوزه و روحانیت در همایش نیم قرن حضور

خبرگزاری رسا ـ از نرم افزار حوزه و روحانیت که از سوی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده در همایش نیم قرن حضور جامعه مدرسین رونمایی می‌شود.
نرم افزار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی با استخراج فرمایشاتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که در جمع طلاب، روحانیان، مبلغان، اعضای جامعهمدرسین و مسؤولان نهادهای مدیریتی و مرتبط با حوزه ایراد شده است، نرم‌ افزار حوزه و روحانیت را تولید کرده است.
 
بر اساس این گزارش، این نرم‌افزار مشتمل بر متن کامل بیش از 120 فرمایش منتشره و غیر منتشره و پیام‌های رهبر معظم انقلاب از سال 1368 تا سال 1390 پیرامون حوزه، روحانیت، طلبگی، نهادهای مدیریتی همچون شورای عالی حوزه و مجموعههای وابسته به حوزه و روحانیت همچون جامعه مدرسین حوزه، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی، مؤسسه امام خمینی(ره) و دیگر نهادهای حوزوی است.
 
فرمایشات و پیامهای موجود در این نرمافزار بر اساس سیر تاریخی مرتب شده است و برای استفادههدفمند از رهنمودها، علاوه بر فهرست تفصیلی و گزینشی، فهرست موضوعی در هشت بخش کلی در آن درج شده است.
 
همچنین، آیات و روایات موجود در بیانات مَسندیابی شده و با رنگ متفاوت از متن متمایز شده است.
 
لازم به ذکر است، در ابتدای نرم‌افزار حوزه و روحانیت شش فرمایش و پیام از امام راحل قرار داده شده است.
 
گفتنی است، این نرم افزار در روز پنج شنبه 26 بهمن‌ماه در همایش «نیم قرن حضور» که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تشکیل جامعه مدرسین حوزه برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد./927/پ203/پ
ارسال نظرات