۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۵۶۳۶۷
نماینده مردم قزوین در مجلس:

مسؤولان با کنترل بازار اجازه ندهند تبعات تحریم متوجه مردم شود

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم قدردانی مسؤولان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله22 بهمن، مسؤولان را به کنترل و تنظیم بازار در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم توصیه کرد.
مسؤولان با کنترل بازار اجازه ندهند تبعات تحریم متوجه مردم شود

 حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در خانه ملت در گفت با خبرنگار خبرگزاری رسا، عظمت حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه ذکاوت و هوش انقلابی آنها خواند و گفت: هرگاه مردم احساس کنند دشمنان به فکر تضعیف انقلاب و ارزش ها هستند با تمام وجود به میدان آمده و نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کنند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلام حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بیانگر وفاداری‌ آنان به نظام اسلامی و ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: تاکنون مردم در تمامی صحنه‌ها حماسه آفریده و با حضور خود دشمنان را از اجرای نقشه‌های شوم نا امید کرده‌اند، اما مسؤولان نیز باید خود را قدردان مردم دانسته و در جهت رفع مشکلات شان گام بردارند.

 

وی با اشاره به این که در راهپیمایی 22 بهمن شعارهایی درباره ضرورت وجود بصیرت در مسؤولان به صورت خود جوش از خیل جمعیت شنیده می‌شد، ابراز داشت: مردم همیشه و در همه برهه‌ها بصیرت خود را به منصه ظهور گذاشتند، اما دشمنان نظام به تحریم و اختلاف دل بسته و امیدوارند، بنابراین با توجه به این که فشار تحریم‌ها بر دوش مردم وارد می‌شود، ضروری است مسؤولان تا نسبت به رفع اختلافات و ایجاد وحدت و همدلی اقدام کنند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای الامی اضافه کرد: با وجود تأکید‌های فراوان رهبر معظم انقلاب مبنی بر هوشیاری و حفظ وحدت در میان مسؤولان نظام، متأسفانه برخی بداخلاقی‌ها و اختلاف‌افکنی‌ها در میان مسؤولان مشاهده می‌شود که این مسأله باعث امیدواری دشمنان در جهت ضربه زدن به نظام است.

 

حجت الاسلام حسینی در پایان به حضور مردم در صحنه‌های مختلف و ایجاد حماسه‌هایی بزرگ از سوی آنان اشاره و با تأکید بر لزوم قدردانی مسؤولان از مردم، تصریح کرد: در چنین موقعیت حساسی که تمام فشار تحریم‌ها و تهدیدها به صورت گرانی و تورم بر دوش مردم است مسؤولان باید با هوشیاری کامل و استفاده از تمام ظرفیت‌های نظام به فکر کنترل بازار و تنظیم آن در جهت رفع مشکلات اقتصادی و مالی باشند و گفت‌وگو ها و جلسات خود را به این سمت هدایت کنند./908/ت302/ج

ارسال نظرات