۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۵۶۴۰۲
نماینده مردم قم در مجلس:

مسؤولان با حفظ وحدت به دنبال حل مشکلات باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام به دنبال رفع مشکلات و توسعه کشور باشیم.
احمد امير آبادي فراهاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در همایش بررسی نقش هیأت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی با تحلیلی از شرایط سیاسی داخلی و خارجی تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان برای دامن زدن به اختلافات و درگیری‌ها در کشورهای اسلامی و منطقه و نیز فشارها و تحریم‌های اقتصادی، تضعیف موقعیت جمهوری اسلامی در سطح منطقه و بین‌الملل است.
وی گفت: در چنین شرایطی باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام مسؤولان و مردم به دنبال رفع مشکلات و توسعه کشور باشیم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود نقش هیأت‌های مذهبی را در پیروزی انقلاب اسلامی مهم و بی‌نظیر دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد چهل اخترانی رییس شورای هیأت‌های مذهبی استان قم از دیگر سخنرانان این همایش بود که نقش هیأت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی را با ذکر خاطراتی از دوران شکل گیری نهضت‌های مردمی تشریح کرد.
وی اضافه کرد: هیأت‌های مذهبی با پیروی از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و روحانیت از هیچ تلاشی برای احیای ارزش‌های اسلامی کوتاهی نکرده‌اند و امروز هم افتخار می‌کنند که در حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری تلاش کنند.
در این همایش از تلاش‌های حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در راستای ساماندهی و حمایت از هیأت‌های مذهبی قدردانی شد./927/د102/پ
ارسال نظرات