۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۵۶۴۸۷

اظهار تأسف آیت‌الله مظاهری از رفتارهای غیراخلاقی در راهپیمایی 22بهمن قم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله مظاهری از رفتارهای غیراخلاقی که در راهپیمایی 22 بهمن قم پیش امده اظهار نگرانی و تأسف کرد.
آيت الله مظاهري رييس حوزه علميه اصفهان
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان شب گذشته در گفت‌وگوی تلفنی با علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، از رفتارهای غیراخلاقی پیش آمده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر مقدس قم اظهار تأسف کرد.
وی با ابراز نگرانی از این‌که این گونه برخوردهای سخیف تبدیل به یک شیوه رایج در کشور شده است، افزود: این حرکت ناشایست، علاوه بر این‌که یک کار خلاف اخلاق و بی‌ادبانه بود، هم اهانت به حریم مقدس حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و هم شکستن شکوه و انسجام راهپیمایی 22 بهمن بود و از این جهت در حرمت این‌گونه رفتارهای جاهلانه و مغرضانه هیچ شکی نیست.
رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان این‌که پیش از این در جریان برخوردهایی نظیر این اتفاق، به مسؤولان مربوطه تذکر داده شد که اگر جلوی این سیاست‌بازی‌های زشت و غیر اخلاقی گرفته نشود، کار به جایی خواهد رسید که این رذیلت، در جامعه فراگیر خواهد شد، از متانت و سعه صدر رییس مجلس شورای اسلامی در جریانات اخیر قدردانی کرده و برای وی آرزوی توفیق کرد.
علی لاریجانی نیز در این گفت‌وگو با بیان توضیحاتی، از عنایت و محبت حضرت آیت‌الله مظاهری، اظهار تشکر و سپاسگذاری کرد./907/د102/ج
ارسال نظرات