۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۵۶۵۹۸

پیش نویس سند اسلامی شدن دانشگاه‎ها در تبریز بررسی شد

خبرگزاری رسا ـ پیش نویس سند اسلامی شدن دانشگاه ها به همت دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی بررسی شد.
پیش نویس سند اسلامی شدن دانشگاه‎ها در تبریز بررسی شد

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، نشست نقد و بررسی پیش نویس سند اسلامی شدن دانشگاه ها با حضور اساتید، مسؤولان دفاتر نهاد رهبری، اعضای شورای دانشگاه ها، اعضای هیأت رییسه و اعضای شورای راهبردی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تبریز برگزار شد.


هدف از برگزاری این سلسله نشست ها شفاف سازی راهبردها و سیاست های اجرایی، تجمیع نظرات اساتید و نخبگان دانشگاهی و تصحیح مفاد پیش نویس سند اسلامی شدن دانشگاه ها است.


در این نشست که ویرایش دوازدهم سند مورد بحث و کنکاش قرار گرفته بود، اساتید و مسؤولان هر یک به طرح دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداخته و نکات قوت و ضعف پیش نویس سند را متذکر شدند.


حجت اسلام اصغر نقدی، مسؤول دفتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه های استان نیز به عنوان دبیر این نشست، نقش و همکاری اساتید را در تکمیل و تصحیح این سند مثبت ارزیابی کرد و افزود: باتوجه به برنامه ریزی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای آماده شدن نسخه نهایی سند تا پایان سال جاری، امید است مسؤولان و اساتید استانی در ارائه پیشنهادها و نکته نظرات سازنده خود بیش از پیش پیشقدم باشند.


گفتنی است، بررسی پیش نویس سند اسلامی شدن دانشگاه ها در مراحل پایانی خود قرار دارد و پس از تکمیل جهت تصویب و ابلاغ به دانشگاه ها به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد.


پیش نویس این سند در چهار بخش نظام های فرهنگی و تربیتی، پژوهش و فناوری، آموزشی و مدیریتی تنظیم شده است که هر کدام از بخش ها دارای چندین راهبرد است./935/د102/ب

ارسال نظرات