۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۵۶۶۰۵

حرکت کاروان میثاق با ولایت از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر تبریز

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز در قالب کاروان میثاق با ولایت در آستانه قیام 29 بهمن تبریز با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
حرکت کاروان میثاق با ولایت از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با حرکت کاروان های اقشار مختلف مردم آذربایجان‌شرقی به سمت حسینیه امام خمینی(ره)، یک کاروان نیز با عنوان میثاق با ولایت با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز راهی تهران خواهد شد.

 

حجت الاسلام عبداللهی، مدیر کاروان دیدار با رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه تنها یک اتوبوس با ظرفیت 38 نفر در اختیار طلاب این مرکز علوم دینی قرار گرفته است، گفت: امروز مراسم قرعه کشی برای انتخاب طلاب این کاروان، با حضور بیش از 300 طلبه در نمازخانه این مرکز علوم دینی برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با این‌که تنها از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز بیش از 300 طلبه مشتقاق حضور در این کاروان بودند، تنها سهمیه حدود 30 نفری برای طلاب این مرکز در نظر گرفته است که همین امر موجب برخی نارضایتی‌ها شده است، البته یک لیست 30 نفره دیگر نیز به عنوان ذخیره نام نویسی شد ه است که به محض فراهم شدن شرایط در این سفر معنوی حضور خواهند داشت.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز با بیان این‌که طلاب منتخب و نمونه بدون قرعه‌کشی در کاروان حضور خواهند داشت، افزود: برای حضور طلاب در دیدار رهبری مبللغی درخواست شده بود که این مسأله با مساعدت فرمانده بسیج طلاب مدرسه منتفی اعلام شد.

 

بنا بر این گزارش، کاروان میثاق با ولایت حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز فردا جمعه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با بدرقه مدیران و اساتید مدارس علمیه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تبریز را به طرف حسینیه امام خمینی(ره) تهران ترک خواهد کرد.

 

گفتنی است، مطابق سال‌های گذشته و بنا بر صلاحدید رهبر معظم انقلاب، در آستانه سالروز قیام خونین 29 بهمن مردم تبریز در سال 1356، مردم مؤمن و ولایتمدار استان آذربایجان شرقی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می روند.

 

این دیدار که با هدف تجدیدبیعت با آرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با حضور بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان روز شنبه مصادف با 28 ماه جاری انجام خواهد شد./935/پ203/ب

ارسال نظرات