۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۶۶۱۶
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

دشمنان، سوگوار پیشرفت نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، سوگوار پیشرفت نظام هستند.
دشمنان، سوگوار پیشرفت نظام هستند

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) در همایش روسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با اشاره به آیات پایانی سوره قریش درباره اهمیت امنیت، گفت: برخی از سرزمین‌ها مانند مکه، مدینه الرسول، بیت‌المقدس، کربلا و نجف سرزمین‌های هستند که رب و صاحب دارند، شهر قم نیز یکی از همین سرزمین‌هاست، که خدمت در این سرزمین عبادت است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: علت نام گذاری این سرزمین به نام قم این است که پیامبر(ص) دیدند شیطان به این شهر نظر دارد و به او گفتند «قم» یعنی برخیز و این سرزمین را رها کن.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادامه داد: امروز هم شیاطین اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به این شهر نظر دارند و پلیس قم باید به این شیاطین بگوید برخیزید و این شهر را رها کنید، این شهر محل استقرار شما نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کلانتری‌ها مراکز عبادی و امنیتی شهر هستند، به قصد این‌که شیاطین را از این شهر مقدس دور کنند، پلیس باید با چشمی بیدار، امنیت را در ابعاد مختلف تأمین کند، مسؤولیت پلیس در این برهه از زمان که دشمنان سوگوار پیشرفت نظام هستند خیلی سنگین است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ابراز داشت: هر گامی که برای برهم زدن این شهر برداشته می‌شود، با تلاش پلیس، اگر قابل اصلاح است، اصلاح، در غیر این صورت اگر نیت مجرمانه داشته باشند، باید با اقتدار، برخورد لازم صورت گیرد./993/د102/ی

ارسال نظرات